  • Data: 2012-05-13 01:27:56
    Temat: Re: Podpowiedzcie co robić?
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 12 maja 2012 23:44:20 UTC+2 użytkownik sasza7 napisał:

    > Czy sprzedanie tego złomu i zakup czegoś mniejszego (i dużo nowszego) ma sens?
    Myślałem nad YBR250 ale on jest ciężko dostępny raczej, może ER5? Czy to ma jakiś
    sens?

    Ma. Motocykl powinien być w nienagannym stanie technicznym, inaczej jazda nie cieszy
    lub jest niebezpieczna. Szczególnie dotyczy to zawieszenia. Rok to nie jest długo,
    choć zależy od kilometrażu, IMO dałbym sobie więcej czasu, i w 100% sprawny sprzęt

    --
    RM