  • Data: 2012-05-15 12:40:43
    Temat: Re: Podpowiedzcie co robić?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-13 01:27, r...@g...com pisze:
> [...]
    Myślałem nad YBR250 ale on jest ciężko dostępny raczej, może ER5? Czy to ma jakiś
    sens?

    > Ma. Motocykl powinien być w nienagannym stanie technicznym, inaczej jazda nie
    cieszy lub jest niebezpieczna. Szczególnie dotyczy to zawieszenia.

    Już same opony (stare, bez bieżnika) potrafią spowodować przyziemienie,
    gdy po lekkim deszczyku zrobi się maź na asfalcie.

    Odnośnie sensu w dalszym próbowaniu - czy jest na sali ktoś, kto nie
    zaliczył choćby jednej gleby (gleby, nie wypadku)?
    Ja dwie. Raz na samym początku (za mocno przedni hebel na mokrym), za
    drugim razem nie wziąłem pod uwagę wagi kumpla, którego podwoziłem i w
    zakręcie poszliśmy w zielone, bo czerwone lubi szypko.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!