  • Data: 2012-05-15 09:21:58
    Temat: Re: Podpowiedzcie co robić?
    Od: sasza7 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 06:53:07 UTC+2 użytkownik Piotr Kompa napisał:
> [...]
    głupie, ale dziś starałem się kalkulować na chłodno i zauważyłem:
    Mistrzem nie jestem, ale wiem o co chodzi i nawet mi wychodzi. Brak mi doświadczenia.
    > A ogarniasz dohamowanie na prostej a zakręty pokonywane na otwartym
    > gazie? Rozpaczliwe zamykanie manetki albo ciśnięcie hebli w zakręcie
    > powoduje, że sprzęt robi się chybotliwy.

    się pochylenia i szorowanie podnóżkami o asfalt mnie nie przeraża, tyle że motocykl
    jest strasznie nie stabilny. Nie mam doświadczenia ale to chyba wina zawieszenia
    albo/i opon sądzę że stąd te obawy.

    > Jak opony są stare albo zjechane na kwadratowo, to przy pochylaniu się
    > czuć nieprzyjemne "gibnięcie" i ogólny brak pewności.
    > A poza doprowadzeniem moto do przyzwoitego stanu, trzeba ćwiczyć,
    > najlepiej na jakimś kursie doszkalającym z kumatym instruktorem.

    Całość jest już stara. Dlatego wszystko jest możliwe.
    Kurs bardzo chętnie. Pytanie tylko gdzie? (najlepiej blisko Łodzi)