    From: Pszemol <P...@P...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Podobno azbestowy był gdzieś w Azji?
    Date: Fri, 12 Oct 2012 17:40:09 +0000 (UTC)

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Ty masz coś z głową, czy zwyczajowo żalisz się lub chwalisz tym co
    > robiłeś, gdzie byłeś i jakie masz plany taryfowe? Tu nikogo to nie
    > interesuje, czy jeździsz z Tedem na węgorze, czy byłeś 2 tygodnie w
    > Tajlandii czy gdzieś indziej i ile masz minut w ABO? Kogo to? Masz jakiś kompleks?

    To, że coś jest dla Ciebie Tomku za trudnie do zrozumienia nie znaczy że
    inni też nie rozumieją...

    Podałem szczegółowo jaki mam abonament bo koszt abonamentu podałem jako
    cena zakupu iPhone4. Rozumiesz?

    Trudno jest tlumaczyć gołą cenę w walucie nie znając warunków (kontekstu) w
    jakich ta cena jest "zanurzona".

    A więc poszukaj sobie u siebie gdzie mieszkasz podobnego planu taryfowego,
    sprawdź ile miesięcznie płaciłbyś za taki abonament i będziesz wiedział
    dokładnie znając cenę iPhone tam gdzie mieszkasz czy zapłaciłem mniej czy
    więcej od Ciebie...

    Za trudne to dla Ciebie? Zbyt skomplikowane? Wolisz coś wyłożone jak krowie
    na rowie? :) Rusz trochę głową, to nie powinno boleć!