  • Data: 2010-01-25 23:04:46
    Temat: Re: Podgrzewanie myszy
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr "Curious" Slawinski pisze:

    > 1)wizyta u lekarza.
    > mozliwe problemy z krazeniem,

    Od siedzenia przed kompem to normalne ale mam kiepskie warunki
    termiczne, stopy trzymam na lodowatej podłodze (około 10*C) wiec mi
    zimno jak również w inne części ciała takie jak czubek nosa, druga dłoń,
    kolana.
    niedobor witaminy pp, poczatek miazdzycy
    > naczyn, anemia, powiklania np. palenia papierosow, etc.

    nic z tych rzeczy bo nie pale, wiek jeszcze nie wskazuje na jakieś
    zaawansowane choroby, po prostu jak długo siedzę przed kompem to mi robi
    sie zimno w chodne punkty na ciele.

    > podgrzewanie myszki tylko zamaskuje byc moze b. powazny problem (nastepny
    > bedzie zawal, albo niedokrwienie mozgu, a to juz powazne sprawy...)

    tyle ze czuje dłonią lodowata myche.