    Date: Mon, 03 Dec 2012 20:16:54 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Podgrzewane siedzenia - która tania mata

    > Polecicie jakiś konkretny model, albo sprzedawcę z portalu na "a", który
    > sprzedaje _dobre_ i _trwałe_ maty, które sami wypróbowaliście?
    też mi jest w dupsko zimno od fotela. robiłem sam ogrzewanie na drucie
    oporowym, - trwałe ale nierównomierne. kupowałem maty z allegro -
    wygodniejsze, ale drogie i zdycha szybko. przez przypadek położyłem
    "karimat" na siedzienie. super sprawa. Ciepłe, ale nie za gorące, bo
    sami to ogrzewamy własnym ciepłem. oczwiście po sezonie zimowym na
    śmietnik, wygląda też mało estetycznie, ale jak jest -10 to mam gdzieś
    estetykę. Spróbuj sobie - może polubisz. jak nie masz, to kup 1m z wałka
    podkładu pod panele podłogowe. przynajmniej 3mm grubości

    ToMasz