  • Data: 2012-12-03 18:35:34
    Temat: Podgrzewane siedzenia - która tania mata
    Od: Ivam <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Na wstępie chciałem się przywitać bo ja tutaj nowy:)

    Mam nadzieję, że mojego pytania nie ma w FAQ'u grupy, albo temat nie
    powraca co tydzień i jednak nie zostanę zrypany jak bura suka;)

    Do meritum:

    Miałem sobie tanią matę podgrzewającą na fotel w aucie - nie garażuję,
    więc rano zimno w kuper. Włączałem matę zanim silnik się zagrzał, jak
    już leciało ciepłe powietrze z nawiewu to przestawiałem sterownik na
    niższe grzanie, a potem całkowicie wyłączałem.

    Super sprawa, do tego kosztowała tylko 30zł. Wytrzymała rok, teraz
    zaczęły się mrozy, a mi się mata przepaliła. Chcę kupić nową, możliwie
    tanią, ale wolałbym aby nie padła mi po roku użytkowania.

    Polecicie jakiś konkretny model, albo sprzedawcę z portalu na "a", który
    sprzedaje _dobre_ i _trwałe_ maty, które sami wypróbowaliście?

    Z góry dzięki za ewentualne sugestie.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo