  • 1. Data: 2012-12-03 18:35:34
    Temat: Podgrzewane siedzenia - która tania mata
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    Na wstępie chciałem się przywitać bo ja tutaj nowy:)

    Mam nadzieję, że mojego pytania nie ma w FAQ'u grupy, albo temat nie
    powraca co tydzień i jednak nie zostanę zrypany jak bura suka;)

    Do meritum:

    Miałem sobie tanią matę podgrzewającą na fotel w aucie - nie garażuję,
    więc rano zimno w kuper. Włączałem matę zanim silnik się zagrzał, jak
    już leciało ciepłe powietrze z nawiewu to przestawiałem sterownik na
    niższe grzanie, a potem całkowicie wyłączałem.

    Super sprawa, do tego kosztowała tylko 30zł. Wytrzymała rok, teraz
    zaczęły się mrozy, a mi się mata przepaliła. Chcę kupić nową, możliwie
    tanią, ale wolałbym aby nie padła mi po roku użytkowania.

    Polecicie jakiś konkretny model, albo sprzedawcę z portalu na "a", który
    sprzedaje _dobre_ i _trwałe_ maty, które sami wypróbowaliście?

    Z góry dzięki za ewentualne sugestie.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 2. Data: 2012-12-03 20:16:54
    Temat: Re: Podgrzewane siedzenia - która tania mata
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Polecicie jakiś konkretny model, albo sprzedawcę z portalu na "a", który
    > sprzedaje _dobre_ i _trwałe_ maty, które sami wypróbowaliście?
    też mi jest w dupsko zimno od fotela. robiłem sam ogrzewanie na drucie
    oporowym, - trwałe ale nierównomierne. kupowałem maty z allegro -
    wygodniejsze, ale drogie i zdycha szybko. przez przypadek położyłem
    "karimat" na siedzienie. super sprawa. Ciepłe, ale nie za gorące, bo
    sami to ogrzewamy własnym ciepłem. oczwiście po sezonie zimowym na
    śmietnik, wygląda też mało estetycznie, ale jak jest -10 to mam gdzieś
    estetykę. Spróbuj sobie - może polubisz. jak nie masz, to kup 1m z wałka
    podkładu pod panele podłogowe. przynajmniej 3mm grubości

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-12-03 22:50:34
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-03 20:16, ToMasz pisze:
> [...]
    > estetykę. Spróbuj sobie - może polubisz. jak nie masz, to kup 1m z wałka
    > podkładu pod panele podłogowe. przynajmniej 3mm grubości

    Owcza skóra świetnie grzeje, tylko wygląda nieco kresowo :P

    Lewis

  • 4. Data: 2012-12-03 22:53:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-12-2012 18:35, Ivam pisze:
    > Polecicie jakiś konkretny model, albo sprzedawcę z portalu na "a", który
    > sprzedaje _dobre_ i _trwałe_ maty, które sami wypróbowaliście?

    WAECO http://www.waeco.com/pl/produkty/4381_651.php, montowane jak
    oryginały są lux.

    --
    pozdr.

  • 5. Data: 2012-12-04 01:13:56
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-12-03 18:35, Ivam pisze:
> [...]
    >
    > Polecicie jakiś konkretny model, albo sprzedawcę z portalu na "a", który
    > sprzedaje _dobre_ i _trwałe_ maty, które sami wypróbowaliście?

    Poszukaj fotela do swojego modelu z wbudowanymi matami. Teraz są w
    cenie, ale latem - kupisz w tej samej cenie, co nie-grzany.

    Wiele samochodów, które mają grzanie dupy jako opcję - ma gotowe wiązki
    nawet w egzemplarzach, gdzie podgrzewania nie ma, wystarczy podłączyć.
    Jeśli nie ma - załóż przekaźnik i podciągnij zasilanie niezależnie.
    Najbardziej eleganckie i skuteczne rozwiązanie.

    Z mat "do gniazdka" - całkiem przyzwoicie spisywała się mata z lidl-a i
    wytrzymała 2 sezony bez wyraźnego zużycia; przez nieuwagę sprzedałem ją
    razem z samochodem.

  • 6. Data: 2012-12-04 11:07:10
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-03 20:16, ToMasz pisze:

    > przez przypadek położyłem "karimat" na siedzienie. super sprawa. [..] Spróbuj sobie
    - może polubisz.

    Mało estetyczne, ale dość skuteczne

    > jak nie masz, to kup 1m z wałka podkładu pod panele podłogowe. przynajmniej 3mm
    grubości

    A to się zużyje tak z 10 do 100x szybciej, materiał taki jak tacki na jedzenie,
    słaby, kruchy.
    Lepiej kupić najtańszą karimatę w markecie, tylko że to nie sezon.
    Albo kupić Scorpio ;)

  • 7. Data: 2012-12-04 12:03:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w
    >Mało estetyczne, ale dość skuteczne

    Ale najlepsza karimata nie ma porownania do grzanego fotela.
    Wracasz z gor, spodnie przemoczone, a w siedzenie przyjemne ciepelko

    J.

  • 8. Data: 2012-12-04 12:10:12
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-12-04 12:03, J.F wrote:

    > Ale najlepsza karimata nie ma porownania do grzanego fotela.
    > Wracasz z gor, spodnie przemoczone, a w siedzenie przyjemne ciepelko ...

    A wystarczylo nie gnac, tylko zatrzymac sie na chwile przy
    jakiejs toalecie ;)

    --

    memento lorem ipsum