    From: WildS <f...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poczekam? Nie, nie poczekam...
    Date: Wed, 8 Aug 2012 22:49:13 +0200 (CEST)

    On 2012-08-07, t? <t?_usenet@interia.pl> wrote:
    > To dlaczego kierowca osobówki miał przez sekundę czy dwie włączony migacz
    > w prawo i nie zjeżdżał, po czym zaczął ostro hamować?

    Nie spotkałeś sie nigdy z roszczeniową postawą: "włączyłem migacz więc
    hamuj bo chce sie wpierdolic przed ciebie"? Nierzadko połączoną z
    próbami spychania wyprzedzanego.

    Nie wiem czego sie tego tira sporo osob uczepilo. Co jak co ale to nie
    jest raczej pojazd, którym łatwo celowo utrudniac komus wyprzedzanie
    osobówką.

    Z doświadczenia wiem, że lepiej po prostu tirem jechać swoim tempem i
    pozwolić osobówce zahamować (nawet ostro) i schować się za tira.
    Jak tir zahamuje i osobówka też zahamuje to może nagle nie mieć miejsca
    na schowanie się za tira - WTEM naczepa.

    Miałem kiedyś taka sytuacje, ze jakiś debil próbował mnie wyprzedzić na
    zakręcie w prawo pod górkę z zerową dla niego widocznością. Z przeciwka
    coś nadjeżdżało, osobówka była w połowie mojej naczepy a ja musiałem
    zahamować bo ten przede mną bardzo osłabł pod górę. Osobówka chyba tylko
    elektronice auta zawdziecza, ze zostala na drodze bo w momencie jak dał
    po hamulcach i w prawo to okazalo sie, ze na jego wysokosci jest jeszcze
    moja naczepa. W lustrze wyglądało jakby mi sie od niej odbił ale szybkie
    sprawdzenie na najblizszej stacji wykazalo, ze jakos sie tam zmiescil
    jeszcze i auta nie obrócił.

    --
    WildS