  • Data: 2012-08-10 08:31:42
    Temat: Re: Poczekam? Nie, nie poczekam...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ma, przepis jest jasny.

    Nie, nie ma - trzeba było sprawdzić wcześniej. Tu nawet nie chodziło
    literalne o przepis.

    > A co to znaczy w Twoich ustach "wcześniej"?
    > I nie jest żartem pytanie, czy bliżej temu do ćwierć sekundy czy
    > do czterech sekund.

    Wcześniej to wcześniej, wystarczająco wcześniej. Zerknij na film.
    Zrobię to wcześniej -4 sekundy (słownie minus cztery sekundy) od
    początku manewru - jak ten z filmu o którym jest dyskusja.

    > IMVHO interpretacja jest zła.

    Twoja być może, ja sobie pozostanę przy własnej. Jak bardzo chcesz
    rozbierać na drobne to dodam zamiar bierny i zamiar czynny.
    (z prawniczego to pewnie zamiar ewentualny i zamiar bezpośredni)

    > Skoro *widzisz*, że nie ma warunków, to znaczy, że nie ma
    > podstaw do "zamiaru".

    LOL - zamiar wyprzedzenia to już mam w garażu, nawet nie
    znając warunków.

    (...)
    > A jak skomentujesz przepis, przytoczyłem i zalinkowałem
    > w innym poście?

    A co tutaj komentować? Wyprzedzający się nie zastosował nie tylko
    do tego przepisu.