  • 31. Data: 2011-01-03 19:18:09
    Temat: Re: Pochlaniacz samochodowy wilgoci
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin WS

    > oczywiscie dalo sie cos tam pozakladac na miescu (np. te tylne szyby
    > elektr, ktorych brak przeszkadza mi faktycznie, bo klima w zadnym
    > wypadku...)

    Nie przeszkadza tylko tym, co nigdy nie mieli auta z klimą. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 32. Data: 2011-01-04 09:08:27
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > begin Andrzej Lawa

    > Nie wiedziałem, że to forum o oldtimerach. ;-)

    Nie to grupa dyskusyjna warszawiaków,
    którzy słusznie, kupują tylko nowe auta.

    Reszta powinna na piechotę.

    Artur(m)

  • 33. Data: 2011-01-04 09:20:16
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > begin WS

    > Nie przeszkadza tylko tym, co nigdy nie mieli auta z klimą. ;)

    I tym co są "trokami od kaleson"...
    Podobnie kobiety wchodząc do SuuuperMarketu
    nie wytrzymują gorąca i musza się rozebrać z płaszcza (kożuszka itp).
    Ja jeszcze jestem starej daty twardy facet.
    Jest mi poprawnie od -20 do 45stC a od 10 do 35st całkiem dobrze.
    Dzisiaj młodzież jest "miękka" bez klimy ani rusz.
    Jeździłem autami z klimą wybrałem przy zakupie "nowego"
    bez klimy, bo dla mnie to nadal nie ukrywam że użyteczny, jednak - gadżet

    Artur(m)

  • 34. Data: 2011-01-04 21:13:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur\(m\)

> [...]
    > bez klimy ani rusz. Jeździłem autami z klimą wybrałem przy zakupie
    > "nowego" bez klimy, bo dla mnie to nadal nie ukrywam że użyteczny,

    Niektórzy po prostu nie lubią dojeżdżać na miejsce wymemłani i cuchnący
    potem.

  • 35. Data: 2011-01-04 21:14:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur\(m\)

    > Nie to grupa dyskusyjna warszawiaków, którzy słusznie, kupują tylko
    > nowe auta.

    Jakieś kompleksy?

  • 36. Data: 2011-01-04 21:28:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-03 18:24, J.F. pisze:

    > Bo to specjalny model dla Polakow :-)

    Nie chrzań - w Niemczech też w tym czasie klimatyzacja nie była
    standardem w compactach i trzeba było zamawiać, dopłacać.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 37. Data: 2011-01-04 21:31:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-04 09:20, Artur(m) pisze:

> [...]
    > Jest mi poprawnie od -20 do 45stC a od 10 do 35st całkiem dobrze.
    > Dzisiaj młodzież jest "miękka" bez klimy ani rusz.

    LOL - kolejny potrzebujący dowartościowania.

    > Jeździłem autami z klimą wybrałem przy zakupie "nowego"
    > bez klimy, bo dla mnie to nadal nie ukrywam że użyteczny, jednak - gadżet

    No popatrz - a mogłeś kupić zwyczajnie z klimatyzacją i nie używać.
    Fakt, ideologię jakoś dorabiać trzeba...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 38. Data: 2011-01-04 21:45:36
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 4 Sty, 21:31, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > No popatrz - a mogłeś kupić zwyczajnie z klimatyzacją i nie używać.
    > Fakt, ideologię jakoś dorabiać trzeba...

    zaraz ideologie, ja tez kupujac nowy pojazd 2 razy sie zastanowie na
    klima...

    Po pierwsze nie bardzo jest mi potrzebna ( w lecie zdaza mi sie jechac
    do pracy samochodem gdy deszcz leje i wracac w upale, ale to ~15 min
    jazdy i tak jak wsiadam to w samochodzie ~50stopni, klima zacznie
    dzialac w polowie ~15minutowej drogi do domu :) co jest bez sensu...)

    Po drugie tylko dodatkowy klopot (nabijanie, dezynfekcja...)

    Po trzecie czesto mam okazje jezdzic fordem z automatyczna klima -
    nigdy bym czegos takiego nie kupil - nie uzywac sie jej nie da, bo
    szyby paruja, a jakis inteligentny inaczej wymyslil, ze min. temp. na
    programatorze to 16(czy 18 stopni), wiec w zimie wsiada sie w kurtce a
    "automat" wali goracym powietrzem, zeby tyle uzyskac, albo wsiada sie
    bez kurtki i przez ~5minut marznie :) - przy dojazdach ~15-20minut to
    jest nie do uzycia :)

    WS

  • 39. Data: 2011-01-04 21:58:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin WS

> [...]
    > jazdy i tak jak wsiadam to w samochodzie ~50stopni, klima zacznie
    > dzialac w polowie ~15minutowej drogi do domu :) co jest bez sensu...)

    Od razu widać że nie używałeś normalnej klimy...

> [...]
    > "automat" wali goracym powietrzem, zeby tyle uzyskac, albo wsiada sie
    > bez kurtki i przez ~5minut marznie :) - przy dojazdach ~15-20minut to

    Oznacza to, że ta klimatyzacja jest niesprawna. Po za tym klimatyzacje w
    fordach mają zwykle tryb półautomatyczny i można sobie ustawić dokładnie
    to, co się chce.

  • 40. Data: 2011-01-04 22:05:30
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 4 Sty, 21:58, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Od razu widać że nie używałeś normalnej klimy...

    ta... bez "wietrzenia" z minute dwie przy otwartych na full szybach i
    tak nie ma szans po ruszeniu na chlodek...

    > Oznacza to, że ta klimatyzacja jest niesprawna. Po za tym klimatyzacje w
    > fordach mają zwykle tryb półautomatyczny i można sobie ustawić dokładnie
    > to, co się chce.

    jest sprawna, na ta bolaczke pierwszy zwrocil uwage wlasciciel ww
    mondeo, zaraz po kupnie i nawet do serwisu pojechal, zeby mu ten limit
    regulacji zmienili ;) ale sie nie da...
    Po jakims czasie sie przyzwyczail...

    WS