  • 11. Data: 2011-03-09 00:33:18
    Temat: Re: Po zmianie opon - auto sciaga, ukl kier jakby ociezaly.
    Od: "P" <z...@g...com>

    >wskaże wszelkie niedoskonałości zawieszenia, ja się właśnie pozbyłem
    >tych opon - przeciąganie kierownicy na każdej koleinie mnie
    >irytowało.... Są dobre do ostrej jazdy.

    No tego sie obawialem, ze lacze po prostu moze nie te...ale juz pewno nie
    zmienia na ER30 chocby...czyli co - sprzedawac ze strata, tez
    dramatic.....ah no - odjezdzic 3 lata w mekach? To bede ostatnie lacze dla
    tego auta (w moim posiadaniu)...

    ;(((((

    Pozdr.P.

  • 12. Data: 2011-03-09 13:00:43
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-03-09 00:31, P pisze:

    > Ah no, pomyslalem ze jak juz zmienie - to zima sobie pojdzie weg ;)

    doświadczenie uczy, że w takiej sytuacji zazwyczaj łapie mróz i sypie
    śnieg..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 13. Data: 2011-03-09 13:16:12
    Od: "Waldek" <b...@w...pl>

    > Ja też zaryzykowałem, i w minioną sobotę zmieniłem kapcie na letnie. W
    > Krakowie wiosna ;)
    A ja w sobotę na pomorzu jechałem po lodzie i to na drodze krajowej, zero
    piaskarek
    Więc poczekam ze zmianą
    Waldek

  • 14. Data: 2011-03-09 21:32:29