  • 1. Data: 2011-03-08 09:49:13
    Temat: warszawska egzotyka - do Przemka V :-)
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    Cześć
    Przemek czy w tej składance zdjęć (czas 1,49) to nie jest czasem Twoja
    Ferrarka (nie pamiętam jaki Ty masz model)?
    http://www.smog.pl/txt_gfx_audio/43047/egzotyczne_au
    ta_w_warszawie/
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2011-03-08 10:20:54
    Temat: Re: warszawska egzotyka - do Przemka V :-)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć
    > Przemek czy w tej składance zdjęć (czas 1,49) to nie jest czasem Twoja
    > Ferrarka (nie pamiętam jaki Ty masz model)?

    Onegdaj miał Enzo, więc chyba nie.

  • 3. Data: 2011-03-08 10:21:32
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-08 10:20, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Gabriel'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Onegdaj miał Enzo, więc chyba nie.

    328.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-03-08 10:27:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-08 10:20, Cavallino pisze:

    > Onegdaj miał Enzo, więc chyba nie.

    A jednak:
    http://preview.tinyurl.com/62hn2ao

  • 5. Data: 2011-03-08 10:27:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > 328.

    Ale co 328, teraz ma, kiedyś miał, jest na filmie (nie oglądałem filmu)?

  • 6. Data: 2011-03-08 10:29:34
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-08 10:27, Cavallino pisze:

    > Ale co 328, teraz ma, kiedyś miał, jest na filmie (nie oglądałem filmu)?

    Miał niedawno i raczej się nie chwalił że się jej pozbył. Czy na filmie
    jest jego nie powiem na 100%.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-03-08 10:32:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Miał niedawno i raczej się nie chwalił że się jej pozbył. Czy na filmie
    > jest jego nie powiem na 100%.

    Aha, czyli rozumiem że i on miał 328 i na filmie jest 328?

  • 8. Data: 2011-03-08 15:43:28
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Mar 8, 9:49 am, Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Cze
    > Przemek czy w tej sk adance zdj (czas 1,49) to nie jest czasem Twoja
    > Ferrarka (nie pami tam jaki Ty masz
    model)?http://www.smog.pl/txt_gfx_audio/43047/egzoty
    czne_auta_w_warszawie/
    > pozdrawiam

    Tak, to ja i to moja. Model to 328 GTS. Na forach spotterskich jest
    pełno zdjęć.

    Enzo... I wish..... bardzo nie moja liga

  • 9. Data: 2011-03-08 17:37:49
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-08 15:43, Przemek V pisze:
> [...]
    >
    > Tak, to ja i to moja. Model to 328 GTS. Na forach spotterskich jest
    > pełno zdjęć.
    >
    > Enzo... I wish..... bardzo nie moja liga
    Czyli pamięć wzrokową mam jeszcze OK :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2011-03-08 17:59:12
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    Warszawa jest specyficzna, niedalej jak dwa dni temu ustrzeliłem na
    Sobieskiego taki duet

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a7aae9e855
    61e06f.html

    --