  • 1. Data: 2011-03-08 13:10:37
    Temat: Tablica do platformy rowerowej
    Od: MS <e...@o...pl>

    Witam

    Jest w tej platformie miejsce na tablicę rejestracyjną. Macie jakieś
    pomysły jak dorobić tablicę ?? są jakieś szablony do wyklejania ??

  • 2. Data: 2011-03-08 13:32:32
    Temat: Re: Tablica do platformy rowerowej
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MS

    > Jest w tej platformie miejsce na tablicę rejestracyjną. Macie jakieś
    > pomysły jak dorobić tablicę ?? są jakieś szablony do wyklejania ??

    Oczywiście. Na każdej stacji benzynowej bez problemu kupisz szablon
    tablicy do wyklejenia. Ale uwaga! Szablon jest czarno-biały, nie zapomnij
    pokolorować paska po lewej stronie na niebiesko.

  • 3. Data: 2011-03-08 16:08:58
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Mar, 13:10, MS <e...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Jest w tej platformie miejsce na tablicę rejestracyjną. Macie jakieś
    > pomysły jak dorobić tablicę ?? są jakieś szablony do wyklejania ??

    za ~dyche na aledrogo http://allegro.pl/listing.php/search?string=tablica+
    rejestracyjna+imienna&category=0&sg=1

    WS

    PS. ja kiedys dorabialem po zgubieniu: zdjecie, wydruk kolor na
    kartonie, owiniete folia przezroczysta kilka razy - na oko truno bylo
    zauwazyc roznice ;)

  • 4. Data: 2011-03-08 16:14:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Mar 2011 07:08:58 -0800 osobnik zwany WS wystukał:

> [...]
    >
    > PS. ja kiedys dorabialem po zgubieniu: zdjecie, wydruk kolor na
    > kartonie, owiniete folia przezroczysta kilka razy - na oko truno bylo

    a jak cię policja dorwie to bekniesz za podrabianie dokumentów. Bo tak
    jest klasyfikacja tego czynu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2011-03-08 17:15:25
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Mar, 16:14, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a jak cię policja dorwie to bekniesz za podrabianie dokumentów. Bo tak
    > jest klasyfikacja tego czynu.

    To juz dosc dawno bylo, w samochodzie zastepczym od blacharza - jak to
    zwykle bywa szefc bez butow chodzi ;) - okazalo sie, ze ramka byla
    peknieta i tablica wypadla - nie mial drugiego samochodu zast., wiec
    majac wybor zaden albo bez tablicy jezdzilem tak kilka dni...
    (zglaszajac wczesniej zgubienie na policji na prosbe wlasciciela)

    Ryzyko, ze ktos sie zorientuje bylo minimalne - oddajac samochod
    wlascieciel popatrzyl na obie i spytal "jak to zgubilem, jesli sa
    obie?" :)

    Z drugiej strony czasami widac, ze ktos wstawia za szybe kawalek
    tektury z napisanym odrecznie numerem - podciagniecie tego pod
    podrabianie dokumentow chyba nie jest takie proste... ?
    Moje tez bylo tego typu, tyle, ze ladniejsze ;)

    WS

  • 6. Data: 2011-03-08 19:08:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Mar 2011 08:15:25 -0800 osobnik zwany WS wystukał:

> [...]
    > z napisanym odrecznie numerem - podciagniecie tego pod podrabianie
    > dokumentow chyba nie jest takie proste... ? Moje tez bylo tego typu,

    formalnie lepiej jest jeździć bez niż z tekturą

  • 7. Data: 2011-03-08 20:46:22
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Mar, 19:08, masti <g...@t...hell> wrote:

    > formalnie lepiej jest jeździć bez niż z tekturą

    Widzial ktos wyrok za tekture? Tzn. nie jakis mandat, ktory ktos
    wystraszony podpisal tylko prawomocny wyrok sadu... ;)

    BTW jakis czas temu slyszalem o ciekawszej akcji - policja w
    przepychance typu "kto dluzej wytrzyma" (nie pamietam juz, czy wyscigi
    pod krakowskim Carrefourem, czy placenie groszowkami za A4) nie majac
    pomyslu do czego sie przyczepic wymyslila "niszczenie dokumentow" - za
    przewiercenie tablicy w celu przykrecenia srubami ;) - twierdzili, ze
    tablice w ramce powinny byc niezniszczone ;) - ale chyba skonczylo sie
    na slowach...

    WS

  • 8. Data: 2011-03-09 08:10:31
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-03-08 16:08, WS pisze:

    > za ~dyche na aledrogo http://allegro.pl/listing.php/search?string=tablica+
    rejestracyjna+imienna&category=0&sg=1

    "UWAGA: Nie wykonujemy tablic zastępczych
    (wtórników, duplikatów) do żadnego typu pojazdu!
    Zamówiona tablica nie może zawierać kombinacji liter i cyfr wzorowanych
    na rejestracyjnych (lub nawet zbliżonych)!
    produkt nie posiada zabezpieczeń typowych
    dla tablicy rejestracyjnej."

    "!!! UWAGA !!!
    Nie wykonuję tablic z kombinacjami literowo-cyfrowymi jako zamienników
    normalnych tablic rejestracyjnych !!!"

    Itd.

    A swoją drogą, to u nas była (nie wiem, czy jeszcze jest) paranoja z
    tymi tablicami na bagażnikach rowerowych. Bo tablica ma być _na
    samochodzie_ a nie na bagażniku, równocześnie nie może być zasłaniana
    (np. rowerami), i równocześnie nie można być w posiadaniu trzech
    oryginałów. Te trzy warunki nie są do spełnienia łącznie :D

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2011-03-09 08:44:53
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "LEPEK" <n...@n...net> wrote in message

    > A swoją drogą, to u nas była (nie wiem, czy jeszcze jest) paranoja z tymi
    > tablicami na bagażnikach rowerowych. Bo tablica ma być _na

    Takie pytanie troche retoryczne. Ciekawe jaka mysla kierowal sie
    ustawodawca ze nie pozwala na wykonanie dodatkowej tablicy?
    Bo w innych panstwach mozna normalnie zamowic dodatkowa tablice i nikt z
    tego powodu klopotow nie robi. Chodzi o to ze ktos bedzie jezdzil na
    podrabianych tablicach? Oto gotowe rozwiazanie - dodatkowa tablica jest
    mniejsza od normalnej i ma na dole dopisek ze jest to tablica "akcesoryjna".

    Pozdrawiam,
    Iguan
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 10. Data: 2011-03-09 09:12:39
    Temat: Re: [OT] Tablica do platformy rowerowej
    Od: marjan <k...@g...com>

    A ktoś się orientuje jak to wygląda w sprawie rajdówek?

    http://www.autoklub.pl//fotogalerie/arkadiusz_bar/me
    morial11/img0015.jpg
    http://www.autoklub.pl//fotogalerie/arkadiusz_bar/me
    morial11/img0007.jpg
    http://www.autoklub.pl//fotogalerie/arkadiusz_bar/me
    morial11/img0010.jpg
    http://www.autoklub.pl//fotogalerie/arkadiusz_bar/me
    morial11/img0044.jpg

    To wszystko to są naklejki, a nie oryginały tablic.
    Samochody rajdowe na czas zawodów mogą jeździć z takim czymś, podobnie
    jak mają prawo jechać na kolcu, czy prawo jest łamane, ale po prostu
    przymyka się na to oko?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz