    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Po?lizg w czasie podjazdu pod wzniesienie
    Date: Sun, 17 Oct 2010 13:11:21 +0200

    news:6khlb6domtovesrq9qsoo0cbbj27esd90l@4ax.com...

    > We wrocku to poczekaj na mroz i na estakadzie gadowskiej przed
    > piaskarkami

    > Wielka Sowa, powrot z Karpacza, przelecz Okraj - atrakcji nie
    > zabraknie :-) Zieleniec moze tez.

    Oj jak tam pięknie.
    Wracając kiedyś z Jeleniej na Wałbrzych w pewnym momencie miałem mijankę z
    wielkim tirem. Zjechałem ostro w prawo na pobocze bo wąsko się zrobiło, na
    śnieg... zwolniłem...i się zatrzymałem na ubitym śniegu. No i tak po chwili
    czuję hrrrupp.. pięknie, siedzę niżej. Co się kurde namęczyłem aby
    wyjechać.
    Zjeżdzając potem od przełęczy piękne widoki - na lewo przepaść za zaspą, na
    prawo zaspa 3 metry co najmniej. Takie piękne wąskie koryto przez pługi
    zrobione. Zjeżdzam sobie a tu zza zakrętu kobita jedzie czymś pokroju Astry,
    robi mi na centymetry przed maską pirueta i wraca spowrotem na dół. Sądząc
    po jej minie nie było to zamierzone, ale idealnie się wkomponowała pomiędzy
    zaspy kompletnie nic sobie i mi nie robiąc.
    Po tym przestałem tamtędy jeździć zimą, wybierając mniej widokową trasę
    przez Bolków. Ileż razy można mieć szczęście?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez