    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Po co nam autostrady?
    Date: Tue, 8 May 2012 12:50:21 +0200

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-05-07 23:37, J.F. pisze:

    >Jeżeli zamiast 1000km autostrad z zaporowymi opłatami mielibyśmy
    >3000km darmowych ekspresówek, to nie wiem nad czym się zastanawiać.

    Tylko najpierw odpowiedz jakim cudem mialoby ich sie uzbierac trzy
    razy wiecej, jesli beda w zblizonym standardzie.

    > Zwłaszcza, że te ekspresówki będą tam gdzie teraz krajówki gęsto
    > usiane terenami zabudowanymi.

    Czyli np ekrany dzwiekowe wskazane ...

    P.S. o macie S8
    http://s8-wroclaw-sycow.pl/
    etap 1 wroclaw-Olesnica. Warunki dosc latwe na pierwszy rzut oka -
    zadnych duzych aglomeracji po drodze, zadnych duzych rzek,
    22.1km za 449mln zl=20.3mln/km. Plus 10mln za Inzyniera Nadzoru.

    Etap 2 Olesnica Sycow. Podobnie latwo
    25.1km za 468 mln = 18.6.

    http://s8.lodz.zaprojektuj-zbuduj.pl/
    Piotrkow-Rawa
    62km za 1743 mln =28.1 (p.s. predkosc projektowa - 80km/h :-(

    A2 http://www.a2strykow-konotopa.pl/
    odcinek A 29.2km 989mln = 33.9
    odcinek B 16.9km 843mln = 49.9
    odcinek C 20.0km 756mln = 37.8
    odcinek D 17.6km 643mln = 36.5
    odcinek E 7.1km 425mln = 59.9

    No i nie wiem - autostrady drozsze (ale jak widac - raczej 3x), wezlow
    i wiaduktow wiecej, czy im blizej stolicy tym drozej :-)

    J.