  • Data: 2009-10-14 16:35:43
    Temat: Re: Plyty DVD do przechowywania zdjec
    Od: "greenman" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie plyty DVD mozecie polecic, takie aby fotki na nich nagrane byly
    > bezpieczne przez maksymalna ilosc lat.
    > Swoja droga to jestem ciekaw jak dlugo format DVD bedzie uzywany.

    Przede wszystkim, odpusc sobie wszystkie zwykle plyty
    dostepne na rynku i to niezaleznie od marki.
    Szukaj plyt z warstwa odblaskowa pokryta zlotem, ponoc moga
    wytrzymac nawet sto lat. Znajomy uzywa do archiwizacji podobnych
    wynalazkow juz od dluzszego czasu i jeszcze ani jedna nie padla.
    Nie wiem jakie sa dostepne w Polsce, ostatnio importowal z US.
    Jesli dobrze pamietam ceny to placil ok. 2-3 USD sztuka.
    ---