  • Data: 2009-10-15 08:54:49
    Temat: Re: Plyty DVD do przechowywania zdjec
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Okt., 10:47, "Polon" <P...@o...pl> wrote:
    > Jestem troche zasmucony Waszymi wypowiedziami.
    >
    > Narobilem sie, nagralem do tej pory 16 plytek DVD (po dwie plyty na te same
    > dane, tak na wszelki wypadek).
    > Uzywam Verbatim.
    > Trzymam je w wielkim albumie na plyty, sa otoczone gumiasta folia, nie ma
    > tam za wiele powietrza, w ogole nie ma swiatla.
    >
    > Zrobie tak:
    >
    > Wszystkie fotki bede trzymal na 2 dyskach: jeden w moim kompie, drugi
    > zewnetrzny via USB.
    > Do tego bede je kopiowal na plyty Verbatim, ale tylko jedna plyta per dane.
    >
    > Bede wiec mial 3 kopie moich fotek.

> [...]

    ma sens dopoki sam o to dbasz regularnie.
    stajesz sie niewolnikiem wlasnego zbioru , ktory musisz pielegnowac.

    ja sie z taka rola nie pogodzilem i rzeczywiscie nie archwizuje wogole
    na plytach , gdyz szkoda mi zycia na glupawe przegrywanie plyt.

    cos tam oczywiscie zapisuje dopoki samo nie padnie - na zewnetrznych
    HDD porzez usb - teoretycznie jest to obliczone na 100 000 godzin ale
    w jakim czasookresie tego nie wiadomo.

    czarne fuji uzywam do archwizowania programow ( backupy dla
    sciagnietych z sieci )