  • Data: 2009-10-15 09:29:15
    Temat: Re: Plyty DVD do przechowywania zdjec
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:

    > ja oryginaly wypieprzam. i tak za jakis czas same by zniknely czego
    > doswiadczylem a szkoda mi czasu na wieczne przekopiowywynie.zanosze
    > odbitki do labu hurtem jak sie uzbiera z 1000 sztuk i potem do
    > szuflady

    Postawa jak najbardziej godna poparcia. Po co powiększać oceany chłamu?
    Z próżności?

    JW

    PS ja jednak nie zdobyłem się na tak radykalny krok, i jednak robię backup,
    raz na 2-3 miesiące, naprzemiennie w dwie lokalizacje. Zajmuje to 20
    minut pracy, co wydaje mi się jednak niewielką ceną za backup nie tylko
    zdjęć, a całości dysku, a więc systemu, wszelkich aplikacji, poczty,
    efektów pracy zawodowej itd.