  • 101. Data: 2010-07-12 10:24:12
    Temat: Re: [Plotki] Canon 60D
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-12 10:02:10 +0200, Mateo <m...@i...pl> said:

    > czasami odnosze wrazenie ze dla niektorych celem jest sama droga
    > przezywanie jej
    >
    > podniecanie sie, analizowanie, komentowanie, opluwanie innych etc ...

    Czasem odnoszę wrażenie, że niektórzy to lubią se popitolić. Ot tak,
    bez żadnego sensu czy przesłania, dla samego pitolenia. To chyba sport
    jakiś?

    de Fresz

  • 102. Data: 2010-07-14 07:54:27
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    John Smith pisze:

    > Jesteś (udzielasz się) tu na grupie od miesiąca.
    no tu troszke sie mylisz ... ;)

    > Mogłeś więc jeszcze nie
    > zauważyć, że grupa z założenia służy właśnie dyskusjom o technice
    > fotograficznej, w szczególności o sprzęcie cyfrowym.
    a co do sprzetu
    mam znajomego mlodego chlopaka
    robil naprawde bardzo dobre zdjecia prosta maupka

    potem kupil lustro i zaczal fascynwoac sie technikaliami
    i ograniczeniami technicznymi

    efekt jest taki ze ma dobre lustro, z dobra szklarnia

    ale zdjecia juz nie sa tak dobre jak kiedys ...

    i nie jest to zacheta do dyskusji i wogule - ot moja prywatna refleksja

    --
    Mateo

  • 103. Data: 2010-07-14 08:29:43
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Mateo napisał(a):
    > no tu troszke sie mylisz ... ;)

    Jeśli w innym wcieleniu, to miałem prawo nie zauważyć.
    Nie miałem zamiaru Cię obrazić.

> [...]
    > i ograniczeniami technicznymi
    >
    > efekt jest taki ze ma dobre lustro, z dobra szklarnia
    > ale zdjecia juz nie sa tak dobre jak kiedys ...

    OK, pewnie jest wiele takich przypadków, ale nie musimy tego jeszcze
    uznać za regułę.

    > i nie jest to zacheta do dyskusji i wogule - ot moja prywatna refleksja

    Ja się nie upieram, że lustro ma być jedynym aparatem, czy że jest
    optymalne do wszystkiego. I owszem, kompakt też się przydaje i TLR też.
    I każdy musi sam potestować trochę gratów, żeby dopasować sobie, co mu
    najlepiej do czego pasuje. Ale w konkretnej kategorii
    (lustro/kompakt/MF/LF), chciałbym wybrać optymalnie, ze świadomością
    kompromisów, jak wszędzie.

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek