  • 1. Data: 2010-06-24 20:39:49
    Temat: [SPRZEDAM] Pentax k200d
    Od: Sebastian Richter <s...@B...NIE.I.KONIEC.richtersi.net>

    Witam,

    Z bólem serca, ale jestem zmuszony sprzedać mojego
    Pentaksa k200d z osprzęem (obiektywy, filtry, grip)

    Szczegóły na aledrogo:
    http://tiny.pl/htbd6

    s.

  • 2. Data: 2010-06-24 21:23:02
    Temat: Re: [SPRZEDAM] Pentax k200d
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Sebastian Richter pisze:
    > Witam,
    >
    > Z bólem serca, ale jestem zmuszony sprzedać mojego
    > Pentaksa k200d z osprzęem (obiektywy, filtry, grip)

    Chyba raczej bez bólu.

  • 3. Data: 2010-06-25 04:55:31
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Sebastian Richter napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Z bólem serca, ale jestem zmuszony sprzedać mojego
    > Pentaksa k200d z osprzęem (obiektywy, filtry, grip)
    Nie jestem zainteresowany, ale tak na marginesie opisów na aukcjach.

    Marny opis i zdjęcia jak na coś co było używane.
    Parametry tech. każdy znajdzie w necie, a od siebie że "stan bdb" to
    cienizna opisowa.

    IMHO aukcja kierowana do zainteresowanych tylko na Twojej parafii ;)
    --
    Krzysiek