  • 1. Data: 2010-06-25 08:01:00
    Temat: [Plotki] Canon 60D
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Za: http://www.canonrumors.com/

    Features:
    - Movie focused
    - Swivel LCD
    - Between the T2i & 7D
    - A smaller form factor than the 50D, but not by much.
    - The announcement is coming in July

    Niebezpiecznie blisko łiszlisty. :-)

    --
    Mirek

  • 2. Data: 2010-06-25 08:19:05
    Temat: Re: [Plotki] Canon 60D
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości grup
    > Za: http://www.canonrumors.com/
    >
    > Features:
    > - Movie focused
    > - Swivel LCD

    co to może być to powyżej ?

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 3. Data: 2010-06-25 08:24:33
    Od: scooby <s...@g...pl>

    W dniu 2010-06-25 10:19, Roger from Cracow pisze:

    > co to może być to powyżej ?

    potencjalne powody do wydania kasy na kolejną puszkę i/lub tasiemcowe
    dyskusje na c-b i p.r.f.c :)

    pzdr, scby

  • 4. Data: 2010-06-25 09:05:44
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Roger from Cracow napisał(a):

    > Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości grup

    > co to może być to powyżej ?

    "movie focused" to rozumiem, że ficzery wideo na poziomie 7D
    "swivel LCD" to odchylany ekranik

    --
    Mirek

  • 5. Data: 2010-06-25 09:31:59
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-25 10:01:00 +0200, John Smith <u...@e...net> said:

> [...]
    > - Swivel LCD
    > - Between the T2i & 7D
    > - A smaller form factor than the 50D, but not by much.

    Ficzer nr 1 wogóle mi się nie podoba. I niestety możemy się spodziewać
    matrycy 18 MPx z 7D/550D, która jest takase. O ile nie skastrują
    jeszcze czegoś z 50D, to reszta może być. No w sumie nie obraziłbym się
    za podwójny slot SD-CF.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-06-25 11:43:00
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > z 50D, to reszta może być. No w sumie nie obraziłbym się za podwójny slot SD-CF.

    e tam, 50D byl dla mnie porażka, matryca kompletnie takase :) Zamieniłem
    50D na 550D i wszystko tam jest lepsze poza ergonomia obsługi. Tyle, ze
    przestałem sie już w ogóle przyglądać zdjęciom jakie wychodzą z tych
    matryc cropowych. Tej 18Mpix to nawet ani razu nie oceniałem w skali 1:1
    tak na wszelki wypadek. Po prostu cieszę się z małego lekkiego aparatu
    z filmami :) takie gówienko do zabawy.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net
    Wrota Bieszczadów: http://www.wrota-bieszczadow.pl - jest już 900 zdjęć :)
    tel. 509-872-935

  • 7. Data: 2010-06-25 11:55:31
    Od: John Smith <u...@e...net>

    de Fresz napisał(a):

    > Ficzer nr 1 wogóle mi się nie podoba. I niestety możemy się spodziewać
    > matrycy 18 MPx z 7D/550D, która jest takase.

    Był już precedens ze zmniejszaniem rozdzielczości matrycy w nowszym
    modelu (G10->G11 zdaje się). Może Cię zaskoczą. :-)

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2010-06-25 12:09:23
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-25 13:55:31 +0200, John Smith <u...@e...net> said:

    > Był już precedens ze zmniejszaniem rozdzielczości matrycy w nowszym
    > modelu (G10->G11 zdaje się). Może Cię zaskoczą. :-)

    Precedens był, ale to w kompaktach, gdzie nie ma tak wyraźnego podziału
    na półki, jak w lustrach. To byłoby dziwne, gdyby body środkowe miało
    inną matrycę niż niższe i wyższe (gdzie oba mają tą samą). Choć niby tu
    też był precedens w okolicach 40D i bodaj 450D, gdzie to drugie miało
    więcej. No ale nic to, już niedługo się przekonamy na ile marketoidy
    pozwoliły inżynierom.
    Bo ja zdecydowanie bym wolał mieć mniej gęstą matrycę z niższymi
    szumami lepszą dynamiką, niż gęsto upakowaną i zupełnie przeciętną pod
    tymi względami. Te 18 MPx to i tak rzadko kiedy da się w pełni
    wykorzystać (jakość szkieł, dyfrakcja). A zmiana systemu mnie trochę
    korci.

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-06-25 15:09:11
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Roger from Cracow" napisał
> [...]
    > przestałem sie już w ogóle przyglądać zdjęciom jakie wychodzą z tych
    > matryc cropowych. Tej 18Mpix to nawet ani razu nie oceniałem w skali 1:1

    Ale z obaw przed jakością matrycy czy np. celnością AF ?
    Jak tam wogole działa AF - to jest klasa 40/50D czy wyraźnie słabiej ?

    adam

  • 10. Data: 2010-06-25 15:14:57
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4c24c68d$...@n...home.net.pl...
    > Użytkownik "Roger from Cracow" napisał
    >
    > Ale z obaw przed jakością matrycy czy np. celnością AF ?
    > Jak tam wogole działa AF - to jest klasa 40/50D czy wyraźnie słabiej ?

    moje subiektywne odczucia są takie, że środkowy działa doskonale,
    IMO lepiej niż w 50D, zaryzykuję również stwierdzenie że lepiej niż w
    5D MKII... Co do działania AF w trybie Live w trakcie filmowania
    zdecydowanie lepiej działa niz w 5D MKII... Coś mi sie obiło, że
    tam siedzi układ z 7D wykastrowany z lekka.

    Co do matrycy to nie wierze w 18 Mpix w cropie :) a do ogladania
    1:1 to mam 5D MKII

    Roger