  • Data: 2010-07-14 07:54:27
    Temat: Re: [Plotki] Canon 60D
    Od: Mateo <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith pisze:

    > Jesteś (udzielasz się) tu na grupie od miesiąca.
    no tu troszke sie mylisz ... ;)

    > Mogłeś więc jeszcze nie
    > zauważyć, że grupa z założenia służy właśnie dyskusjom o technice
    > fotograficznej, w szczególności o sprzęcie cyfrowym.
    a co do sprzetu
    mam znajomego mlodego chlopaka
    robil naprawde bardzo dobre zdjecia prosta maupka

    potem kupil lustro i zaczal fascynwoac sie technikaliami
    i ograniczeniami technicznymi

    efekt jest taki ze ma dobre lustro, z dobra szklarnia

    ale zdjecia juz nie sa tak dobre jak kiedys ...

    i nie jest to zacheta do dyskusji i wogule - ot moja prywatna refleksja

    --
    Mateo