  • Data: 2010-07-14 08:29:43
    Temat: Re: [Plotki] Canon 60D
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mateo napisał(a):
    > no tu troszke sie mylisz ... ;)

    Jeśli w innym wcieleniu, to miałem prawo nie zauważyć.
    Nie miałem zamiaru Cię obrazić.

    > mam znajomego mlodego chlopaka
    > robil naprawde bardzo dobre zdjecia prosta maupka
    >
    > potem kupil lustro i zaczal fascynwoac sie technikaliami
    > i ograniczeniami technicznymi
    >
    > efekt jest taki ze ma dobre lustro, z dobra szklarnia
    > ale zdjecia juz nie sa tak dobre jak kiedys ...

    OK, pewnie jest wiele takich przypadków, ale nie musimy tego jeszcze
    uznać za regułę.

    > i nie jest to zacheta do dyskusji i wogule - ot moja prywatna refleksja

    Ja się nie upieram, że lustro ma być jedynym aparatem, czy że jest
    optymalne do wszystkiego. I owszem, kompakt też się przydaje i TLR też.
    I każdy musi sam potestować trochę gratów, żeby dopasować sobie, co mu
    najlepiej do czego pasuje. Ale w konkretnej kategorii
    (lustro/kompakt/MF/LF), chciałbym wybrać optymalnie, ze świadomością
    kompromisów, jak wszędzie.

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek