  • Data: 2010-07-12 08:23:13
    Temat: Re: [Plotki] Canon 60D
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mateo napisał(a):
    > czasami odnosze wrazenie ze dla niektorych celem jest sama droga

    Jesteś (udzielasz się) tu na grupie od miesiąca. Mogłeś więc jeszcze nie
    zauważyć, że grupa z założenia służy właśnie dyskusjom o technice
    fotograficznej, w szczególności o sprzęcie cyfrowym.
    Nie dziw się więc, że się tu (w Twojej ocenie) mało publikuje.

    Poza tym, jeśli celem fotografowania byłyby same zdjęcia, po co miałbym
    je robić sam? Taniej kupić album niż lustrzankę, wycieczki i poświęcać
    czas. A jednak okazuje się, że sam proces fotografowania jest dla mnie
    fascynujący, niezależnie od tego, czy wyniki nadają się do publikacji.

    > a zdjec jak nie bylo, tak ni ma
    > (przeciez nie pokaze zdjecia z taka aberacja, telecentrycznoscia,
    > winieta, back focusem etc .. ;) )

    Nie widzę sensu publikowania większości moich zdjęć, choćby najlepszych.
    Dawno już opublikowano wiele wybitnych. Po co miałbym dorzucać od
    siebie coś jedynie bardzo dobrego, zwłaszcza, że robię zdjęcia głównie
    do prywatnego albumu, dla siebie i rodziny.

    Ale do tego też potrzebuję sprzętu, który nie przeszkadza.

    --
    Mirek