    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [Plotki] Canon 60D
    Date: Mon, 28 Jun 2010 12:35:34 +0000 (UTC)
    <i08feo$1f3$1@node2.news.atman.pl> <i08fil$1oh$2@news.onet.pl>
    <i08fsj$1f3$2@node2.news.atman.pl> <i09f3g$v6v$1@news.onet.pl>
    <i09l06$7fo$1@node2.news.atman.pl> <p...@r...org>
    <i09o24$66q$1@node1.news.atman.pl> <p...@r...org>
    <i09s7k$8lf$1@node2.news.atman.pl> <p...@r...org>
    <i0a3k6$i24$1@inews.gazeta.pl> <p...@r...org>
    <i0a4au$l5f$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 14:25:02 +0200, de Fresz napisał(a):

    > W upalny dzień i w swoim miasteczku da się docenić klimę, porządne
    > hamulce czy zawieszenie, przestronny bagażnik, ilość miejsca gdy
    > wsiądzie 5 osób itp. Ja przy niemal każdym zdjęciu doceniam w miarę
    > wygodny chwyt, pryzmat, ilość informacji w wizjerze, dwa kółka,
    > sprawność AFa, względną łatwość dostępu do funkcji jak zmiana ISO,
    > jakości zdjęć, trybu seryjnego, braketingu itp bez kopania po menu.

    Znaczy się jesteś bardzo poważnym fotografem.
    Ja jestem tylko Pstrykotwórcą, fotografuję wyłącznie dla przyjemności,
    dla utrwalenia tego, co mi się akurat podoba. Do tego ostatnio próbuję
    bawić się czasem w streeta (przy całym szacunku dla uliczników), a zatem
    naprawdę maluśki i bezgłośny aparat daje dużego bonusa.

    > Taką wygodę IMHO obecnie może dać tylko coś pokroju S90. m43 jak dla
    > mnie to już za dużo - przy tych ograniczeniach, jakie ma, wolę lustro z
    > sensownie dobraną optyką.

    m4/3 z sensownie dobraną optyką to pół kilo, które wejdzie do większej
    kieszeni (np. polara) -- dla mnie ideał, ponieważ kiedyś tak nosiłem
    Nikona FM2 z obiektywem 28 mm.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/