  • Data: 2010-06-28 13:23:20
    Temat: Re: [Plotki] Canon 60D
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 15:05:04 +0200, de Fresz napisał(a):

    > Chcesz mnie obrazić czy jak? Jestem zwykłym pstrykaczem, w dodatku
    > niesamowicie leniwym i dlatego doceniam wszelkie udogodnienia, które
    > uczynią moję życie wygodniejszym.

    Oczywiście, że nie chcę, ja już w życiu nie chcę nikogo obrazić!
    Mam na myśli to, że skoro przy każdym zdjęciu ten chwyt i wizjer
    odgrywają aż taką rolę, to znaczy, że gra jest warta świeczki.

    Mi wyszło, że lepiej zrobię, jeśli będę się mniej naprężał -- ale i mniej
    się zmęczę dźwigając to wszystko (czego i tak nigdy nie dźwigałem).
    Dla technicznych też zawsze jest plus: jak nie wyjdzie, to przez sprzęt.
    A jak się ma debest sprzęt, to wyjść musi ;-)

    > Dlatego rynek jest tak różnorodny - dla (prawie) każdego znajdzie się
    > coś, co spełni większość jego potrzeb.

    > Jeśli 1-2 stałki Ci wystarczą do wszystkiego, to kul.

    Tak, coś szerszego i coś dłuższego. 99% ujęć tym obgonię. Pozostały 1%
    nie jest wart poświęceń.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/