  • Data: 2010-06-28 13:05:04
    Temat: Re: [Plotki] Canon 60D
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-28 14:35:34 +0200, Olgierd <n...@n...problem> said:

    > Znaczy się jesteś bardzo poważnym fotografem.

    Chcesz mnie obrazić czy jak? Jestem zwykłym pstrykaczem, w dodatku
    niesamowicie leniwym i dlatego doceniam wszelkie udogodnienia, które
    uczynią moję życie wygodniejszym.

    > Ja jestem tylko Pstrykotwórcą, fotografuję wyłącznie dla przyjemności,
    > dla utrwalenia tego, co mi się akurat podoba. Do tego ostatnio próbuję
    > bawić się czasem w streeta (przy całym szacunku dla uliczników), a zatem
    > naprawdę maluśki i bezgłośny aparat daje dużego bonusa.

    Dlatego rynek jest tak różnorodny - dla (prawie) każdego znajdzie się
    coś, co spełni większość jego potrzeb.

    > m4/3 z sensownie dobraną optyką to pół kilo, które wejdzie do większej
    > kieszeni (np. polara) -- dla mnie ideał, ponieważ kiedyś tak nosiłem
    > Nikona FM2 z obiektywem 28 mm.

    Jeśli 1-2 stałki Ci wystarczą do wszystkiego, to kul.

    de Fresz