  • Data: 2010-06-28 08:03:15
    Temat: Re: [Plotki] Canon 60D
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Do zrobienia poprawnych technicznie zdjęć.

    No ale na tym fotografia się nie kończy.

    > Chodzi raczej o to, że taki dzisiejszy ''trzycyfrowy'' jest w stanie
    > opstrykać prawie wszystko co ''jednocyfrowy'' (z wyjątkiem fizycznych
    > ograniczeń go),

    Tyle, że w mniej wygodny sposób.

    Chcesz podważyć znaczenie dobrego wizjera przy ocenie kadru?
    Chcesz podważyć znaczenie dobrego uchwytu dla przyjemności fotografowania?
    Chcesz podważyć znaczenie odchylanego LCD dla swobody kadrowania i
    wyboru punktu widzenia, w tym w trybie wideo?
    Chcesz podważyć znaczenie pełnej kontroli nad przysłoną w trybie wideo?

    To o jakiej fotografii myślisz mówiąc "prawie wszystko".
    O prawie wszystkim co teraz znajdziesz w necie?

    Ja chętnie dopłacę 1000PLN (bo zakładam, ze tyle wyniesie różnica w
    cenie między 550D a 60D), żeby mieć większy wizjer, wygodny uchwyt,
    odchylany LCD, pełną kontrolę nad przysłoną przy wideo, cichy tryb
    migawki, sztuczny horyzont i górny wyświetlacz.

    > a grupowe ''niedasie'', jak w tym wątku, bierze się z
    > chłopięcego lansu.

    Tu naprawdę nie wiem do czego pijesz. Chcesz powiedzieć, że Mateusz
    potrzebuje 7D tylko do lansu, czy że już 350D jest przerostem formy nad
    treścią?

    --
    Mirek