  • Data: 2010-06-27 21:22:28
    Temat: Re: [Plotki] Canon 60D
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):

    > Zważywszy na użyty Sprzęt -- oczywiście było to Coś.

    Dalej się nie rozumiemy.
    Maciej najwyraźniej świadomie wybrał sprzęt do zadania (choć nie mam
    pojęcia jak mu się udało ujść z tej imprezy cało ze zdjęciami z takiego
    klamota). Nie podpada to więc ani pod focenie (czyli łapanie nastroju
    chwili byle czym), ani pod Fotografowanie (czyli targanie Sprzętu i
    pozowanie na Majkę). Gość po prostu fotografuje.

    > Nie, po stukroć nie, do stu tysięcy kartaczów!

    Widzę, że chyba to ja muszę coś łyknąć, żeby złapać Twoją fazę. :-)

    --
    Mirek