eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie › Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
  • Data: 2009-04-19 19:28:05
    Temat: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > W sumie masz rację, ale tak samo bełkoczą konsultanci z innych sieci,
    > więc użycie tego argumentu do wykazania nicości Play było nie fair. Co

    Ależ mylisz się twierdząc, ze wykazuję nicość play.
    Wykazuję to, że sie niczym nie rózni od innych sieci, oprócz tego, ze drożej
    sie do niej dzwoni, co - przynajmniej wśród mooich znajomych - powoduje, że
    posiadacze play mają proporcjonalnie mniej rozmów przychodzących niż reszta.

    > bełkot konsultantów w playowym telefonicznym BOA połączony z
    > bezceremonialnym "tykaniem" - to jest dopiero wiocha :-/

    Tego nie potwierdzę, bo nie słyszałem, generalnie nie mam nic przeciwko
    mówieniu mi na "ty", ale to ja decyduję w tego typu układach czy się na to
    zgadzam czy nie, a tu bym się nieźle na nich przejechał.
    Dokładnie tak jak na pani dzwoniącej z zastrzeżonego telefonu,
    przedstawiającej się jako przedstawicielka banku, zadająca mi pytania
    weryfikujące czy ja to ja. Dobrze tylko, że akurat ten bank się nauczył i
    już dzwonią z odblokowanym caler id, ustawionym jednakowo na wszystkie
    wychodzące z tego banku, play się też kiedyś nauczy.
    Przem