eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie › Re: Play zwiększabazęużytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
  • Data: 2009-04-20 10:20:02
    Temat: Re: Play zwiększabazęużytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem, że uważasz, że bts postawiony 5 lat temu jest w 100% bezobsługowy
    > i nie potrzebuje inwestycji?
    > Dzięki takiemu myśleniu niektóre druty wysokiego napięcia pamiętają stalina
    > a my płacimy tylko za używanie prądu :/
    > Przem

    Pewno myślisz że w środku w skrzynkach siedzą telefonistki i ręcznie zestawiają
    połączenia. Najdroższe jest postawienie stacji. A jak już jest to wszystkie
    modernizacje i obsługa niewiele kosztują. Co jakiś czas przyjdzie monter i
    sprawdzi czy myszy do skrzynki nie wlazły. Jak modernizują to nie wymieniają
    całych szafek na nowe tylko moduły w środku wymieniają. A modernizują dlatego ze
    po pewnym czasie przybywa abonentów i stacja by się zapchała. A ja się stacja
    zapycha to znaczy ze przynosi zysk i warto zwiększyć przepustowość. Wszystko co
    jest w szafkach jest zarąbiście drogie. Stacja może kosztować czasami ponad
    milion złotych. Ale to tylko z 3 miliony jednominutowych rozmów żeby się
    spłaciła. W centrach dużych miast to krotki okres. Potem leci po kosztach najmu,
    prądu i od czasu do czasu przeglądu. To super samograj do zarabiania kasy.