    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - zmiana regulaminu - jak to jest?
    Date: Tue, 04 Aug 2009 20:37:39 +0200

    W dniu 2009-08-04 18:44, skrzypas pisze:

> [...]

    True :)

    > "widziały gały co brały" - stare ale wciąż prawdziwe.
    > Żałosne jednak jest to, że zmiana regulaminu stanowiła pretekst do
    > "wyłudzenia" aparatu od operatora, bez wywiązania sie z umowy.

    Masz problem ze zrozumieniem sytuacji. A może ja nie znam szczegółów
    twojej umowy. W mojej nieświętej pamięci umowie abonamentowej nie było
    pozycji - telefon motorola - spłacać przez 24 miesiące w ratach 40zł.
    Może w Twojej jest ja jednak zawarłem umowę na usługi telekomunikacyjne
    oraz KUPIŁEM przy okazji telefon z ceną z cennika. Proste.

    Co zrobić by nie tracić na telefonach? Sprzedawać drożej (jak w salonach
    firmowych producentów) albo na raty. Tylko że opy wiedzą że nikt by się
    nie połasił na ich super propozycje w takim przypadku. SŁOWEM KOŃCZĄC:
    Opy sprzedają telefony za złotówkę bo drożej nie daliby rady. Abonament
    i kupno telefonu przy okazji to dwie oddzielne sprawy (ja np.
    naprawiałem telefon u opa dawno po wygaśnięciu umowy - umowa a kupno tel
    nie łączyć się :))

    Kiedyś
    > zapytałem mojego klienta, który chciał rozwiązać umowę właśnie przez
    > zmianę regulaminu - co jemu sie nie podoba w nowym regulaminie?
    > Nie potrafił niestety odpowiedzieć - nawet nie znał starego, a co mówić
    > o zmianach w nowym...

    A czemu ma Ci mówić co mu się nie podoba w nowej umowie? Nie podoba mu
    się że jest nowa :) Pomijając fakt, że pewnie nie wiedział co się
    zmieniło :)

    BTW: pracownik szatańskich opów... to wieeeeleee tłumaczy >:)

    > I przykre jest to, że jakieś 90% regulaminowców kieruje sie podobnymi
    > motywami.

    Moim zdaniem to szczytem chamstwa to podawanie, że zmienił się regulamin
    (bo prawo zmusza - tak by nawet łajzy słowem nie wspomnieli zasłaniając
    się tym, że klient ma OBOWIĄZEK co 2 dni na ich stronę zaglądać i
    sprawdzać czy reg się zmienił... ale o czym to ja...) ale nie wskazanie
    w których punktach się zmienił (przynajmniej za moich czasów tak było).
    Gdybym miał przewertować 2 albo więcej kartek A4 w poszukiwaniu w którym
    miejscu przecinek zmienili to by mnie taka ku**ca strzeliła, że z
    miejsca poszedłbym zrywać umowę a na pytanie jakiegoś dziwnie i kpiąco
    uśmiechającego sie "kasjera" w salonie: "a teraz quiz: co się zmieniło i
    co się panu nie podoba" odpowiedziałbym wujkowo-staszkowe "spier..." :)