  • Data: 2009-08-04 21:43:05
    Temat: Re: Play - zmiana regulaminu - jak to jest?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-08-04 23:05, skrzypas pisze:

    > :)
    > mam propozycje jeszcze lepsza... niech sobie sami ludzie btsy stawiają.

    Phi... ja tam czekam aż wprowadzą ogólnodostępny internet za free (go
    UKE nie poddawaj się!). Wtedy opy papa, albo zaczną się starać w końcu :)

    > jeżeli zapłacisz 1 zł więcej od tego co sie umówiłeś przy podpisaniu
    > umowy, zaakceptowania cennika - to sam pójdę do play i ci te umowy
    > rozwiąże :)

    Jezu a Ty wszystko na złotówki przeliczasz! Ok. Wyobraźmy sobie sytuację
    z mojego podwórka.

    Wpada klient i chcę żebym mu zrobił plakat reklamowy, ja patrze na
    niego, przedstawiciel poważnej firmy - zrobię mu to taniej to wróci z
    większymi zamówieniami. A on nie wrócił... I co? I nic! Dopłaciłem ale
    to moje ryzyko było - jak opy z telefonami.

    Zresztą żeby było bardziej obrazowo:

    Ów przedstawiciel firmy wrócił jednak i podpisaliśmy umowę, że będą u
    mnie zamawiać co miesiąc przez minimum 24 miesiące reklamy za min 40 zł,
    jeżeli się nie wywiążą to kara 8000zł.
    Ale że stałem się chciwym, Ohydnym Paskudą (OPem) to wysłałem im po
    miesiącu, uzupełnienie umowy, że zamówienia mogą składać tylko i
    wyłącznie między 3 a 4 rano bo mi tak wygodniej. Ha! klient nie straci
    ani złotówki więcej niż by miał ale mimo wszystko będzie chciał
    zrezygnować z umowy bo nowe warunki mu nie odpowiadają... A tu dupa - bo
    karę trzeba płacić bo przecież cenowo nic się nie zmienia... głupota prawda?

    W końcu 3 historyjka na przemyślenie czemu decyzja UKE była błędna.

    UKE w swej skończonej mądrości zadecydowało, że klienci muszą mieć
    większą kontrolę nad swoimi rachunkami, by podłe OPy ich nie okradały
    (znają się tam trochę na ludziach). Do każdego rachunku ma być dołączany
    rachunek szczegółowy w formie papierowej, jasny i czytelny (wiem, wiem
    teraz też są w elektronicznej ale nie o tym mowa). Jan kowalski gdy
    przeczytał o nowym prawie popadł w panikę, poszedł z nowym regulaminem i
    mówi, że on takiego nie akceptuje! Albo będzie po staremu albo koniec
    umowy. Ale dlaczego? pyta się sługa szatana... znaczy się pracownik
    salonu :P Otóż - mówi Kowalski - mam kochankę z którą dużo rozmawiam
    przez telefon, żona zna jej numer, gdy zaczną przychodzić dokładne
    wykazy połączeń to szybko się zorientuje.
    Jednak nowe prawo i bezduszność opów zostawiły Kowalskiemu tylko takie
    opcje:
    - zapłacić karę
    - zniszczyć swoje małżeństwo
    - zniszczyć radość swojego życia pod postacią cycatej, 19 letniej laseczki.

    Nie UKE i nie OPy i nie Ty powinniście decydować co jest dla kogo dobre
    a każdy powinien sam zadecydować czy zmiana umowy mu odpowiada czy nie.

    Dobranoc :)

    pozdrawiam.
    PlaMa