  • Data: 2009-01-10 19:31:04
    Temat: Re: Play vs Era - internet
    Od: "Daniel" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rewi" <W...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gka7ud$pnm$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Zastanawiam sie nad mobilnym internetem.
    > Mam tel. w era totez automatycznie myslalem o blueconnect.
    > Ale jak popatrzylem na cene i ilosc transferu zainteresowla mnie oferta
    > play mobile.
    > Za porownywalna kwote 45 pln mam:
    > era - 500 mb
    > play - kilka gigabajtow.
    >
    > Wybor niby prosty (play) ale mam pare pytan:
    > jak z zasiegiem obu sieci?
    > czy play dziala normalnie w budynkach czy jak pisza na stronie z zasiegiem
    > tylko na otw. przestrzeni?
> [...]
    PLAY możesz przetestować przez 7 dni i oddać jeśli nie spełni Twoich
    oczekiwań. Teraz to najlepsza oferta mobilnego internetu patrząc na stosunek
    ceny do ilości przesyłanych danych. Co do zasięgu to faktycznie jest
    mniejszy niż u konkurencji więc musisz sprawdzić gdzie ewentualnie chciałbyś
    korzystać z modemu na http://internet.playmobile.pl/maps/ Pozdrawiam Daniel.