    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play pakiety 100min
    Date: Tue, 19 Oct 2010 23:27:33 +0200

    On Sat, 16 Oct 2010 00:19:10 +0200, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:

    >Witam
    >Czy sa jeszcze w play pakiety 100min /5zl w sieci i na stacjonarne
    >czy juz skonczyla sie ta promocja ?

    a ja niedawno chcialem aktywowac w promocji 200 min/5 zl i nic sie nie
    aktywowalo! Chcialem zlozyc reklamacje,ale mozna ja zlozyc tylko jak
    sie jest zarejestrowanym Playowiczem. Wiec aby odzyskac 5 zl to trzeba
    z dowodem sie pofatygowac i zarejestrowac... Wiec moze w ten sposob
    wymuszaja aby ludziska sie rejestrowali?

    Wg mnie kurestwem jest to, ze aby rozpatrzyli reklamacje, to trzeba
    byc zarejestrowanym. Wg mnie wystarczyloby aby potwierdzic adres (via
    sms) na ktory maja wyslac odpowiedz. WG mnie to temat do UKE!

    --
    ThinkXtra