  • Data: 2010-10-17 14:36:48
    Temat: Re: Play pakiety 100min
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M pisze:

    > Bo w Playu takie i inne różne komunikaty trzeba traktować jako spam ;P
    > lub "co pan dziś wylosował".

    Dzisiaj dostałem od nich smsa że za dodatkowe 100min. (taka promocja w
    abo.) Będą mnie kasować 9 zł mimo że ładny pan przysięgał jak
    podpisywałem umowę że 6 mies. gratis.
    Jak zadzwoniłem to się okazało że to błąd systemu i mam jednak gratis.
    Ładny mają porządek w tym systemie.
    Albo ...
    to pretekst żeby zadzwonić do obsługi za 1 zł.
    Wcale nie chciałem tych dodatkowych minut gratis (nie są mi potrzebne)
    ale muszę je wyłączyć dopiero w styczniu. To już nie jest błąd systemu
    tylko dziecinny chwyt rodem z piaskownicy ale pewnie statystycznie
    działa. Wiem wszyscy tak robią ale i tak mnie takie zagrania wkurzają.