  • 61. Data: 2010-06-15 01:28:28
    Temat: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 15 czerwca 2010 02:06, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > A nie jest stroną bo? Jakaś ustawa to reguluje?

    Jaka ustawa, do czego? Osoba niezarejestrowana, jest dla operatora taką
    samą osobą co każda inna napotkana na ulicy.
    Komu operator ma wyłączyć wysyłanie ofert handlowych? Na czyją
    prośbę/żądanie? Jak ktoś się zarejestruje to mu wyłaczy. A tak to komu?
    Kto żąda o wstrzymanie wysyłania ofert?
    Operator nie wie z kim rozmawia i może np powiedzieć, przykro nam ale
    nie wiemy do kogo należy ten numer, dlatego nie możemy/nie chcemy
    spełnić Pana prośby.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 62. Data: 2010-06-15 06:46:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 03:28:28 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Komu operator ma wyłączyć
    > wysyłanie ofert handlowych?

    To pytanie jest troszkę nie pokolei. Skoro trzeba wyłączyć, to komu i na
    jaką zgodę włączyli?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 63. Data: 2010-06-15 10:03:51
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 15 czerwca 2010 08:46, Olgierd pisze:

    > To pytanie jest troszkę nie pokolei. Skoro trzeba wyłączyć, to komu i na
    > jaką zgodę włączyli?

    Sobie włączyli. Mają swoje karty SIM, maja swoje numery, to sobie
    włączyli, zresztą od początku mają włączone, od kilkunastu lat. I co im
    zrobisz?

  • 64. Data: 2010-06-15 11:49:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w
    > No to w serwisie internetowym :)

    No to pokaz jak tam trafic, nie uzywaja googli.
    Skoro jednak podali konkretny adres strony - to mozna wiec
    twierdzic ze nic nie ma :-)

    Tak czy inaczej - nie ma, to na drzewo.

    J.

  • 65. Data: 2010-06-15 11:51:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 12:03:51 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Sobie włączyli. Mają swoje karty SIM, maja swoje numery, to sobie
    > włączyli, zresztą od początku mają włączone, od kilkunastu lat. I co im
    > zrobisz?

    Na nieaktywnej karcie? No to nawet jeśli -- po aktywacji trzeba wyłączyć,
    bo to już nie jest "numer Plej", lecz "numer użytkownika". I nawet jeśli
    Plej sobie udziela zgody, to użytkownik aktywujący kartę zgody nie
    udzielił.

    Ale wiem, że większość (wszyscy?) operatorzy tak do tego podchodzą.

  • 66. Data: 2010-06-15 12:01:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w
    > poza tym ja tam nie wiem czy tylko ja narzekam, czy reszta tego
    > nie widzi jak jest robiona w ch... przez nich, przeczuwam, że
    > gdy ktoś ma jedna kartę to większości ich _kradzieży_ i _oszustw_
    > nie zauważy

    Nie zauwazy, czy ich "kradzieze" dotykaja 5% klientow ?

    > był taki miesiąc w Erze gdzie spieprzyli system rozliczeń
    > totalnie (pisałem wtedy jak to prezes zbiera na nowego merca...
    > dużo się nie pomyliłem patrząc na niedawne wydarzenia opisywane w
    > gazetach :D) i przez kolejne miesiące próbowali udowodnić, że nam
    > się tylko to wydaje, a potem grzecznie oddawali kasę, tylko to ja
    > musiałem udowadniać, że nie mam garba...

    I tu jest miejsce dla UKE - przedstawiasz im sprawe z dowodami,
    zalaczasz odpowiedz na reklamacje, a prezes powinien naliczyc
    symboliczne 100 tys za nierzetelne potraktowanie reklamacji.

    > konkurencja dała dobre rozwiązanie i już mnie głowa nie boli, czy
    > ktoś jest w Pipidówie Dolnej i co chwilę na granicy zasięgu rwie
    > sesję, a opłata leci za 100kB... dla mnie to też jest oszustwo,
    > bo ciekaw jestem co ma wielkość sesji do opłat? jeżeli ściągnąłem
    > 1kB, a skasowali za 100kB to opłatę za 99kB ukradli

    Nie protestowales jak gadales 5s a naliczali za cala minute, nie
    protestowales jak TP naliczala za 3 minuty, nie protestujesz jak
    bilet kosztuje tyle samo za 1 przystanek co i za 20 przystankow ..

    >, to tak jakby w sklepie wziąć jedno jajko, a na kasie nabiliby
    >100... wtedy nazwalibyśmy kasjerkę oszustką,

    W MC&C byly stosowne ostrzezenia - sprzedajemy wode na zgrzewki,
    nie na butelki.
    Cena dotyczy calej zgrzewki i kto ja rozpakuje ten za kazda
    skasowana butelke zaplaci jak za zgrzewke :-)

    > a operator jest ok? ;) i niech mi ktoś nie wmawia, że nie daje
    > się taryfikować inaczej <lol> kiedyś rżnęli nas za minute
    > połączenia, potem okazało się, że czas daje się jeszcze drobniej
    > podzielić :]

    Ale przeciez rzna cie na tych sekundach, bo sa i milisekundy :-)

    > na szczęście na BC tego nie włączają ;)

    Poczekaj na przedluzenie umowy .. wiem, nie doczekasz sie :-)

    J.

  • 67. Data: 2010-06-15 12:37:38
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 15 czerwca 2010 13:51, Olgierd pisze:

    > Na nieaktywnej karcie? No to nawet jeśli -- po aktywacji trzeba wyłączyć,
    > bo to już nie jest "numer Plej", lecz "numer użytkownika".

    A może ta osoba chce dostawać oferty? Poważnie. A w ogóle o kim mówimy
    bo ja nie wiem, operator tez nie wie.

    > I nawet jeśli
    > Plej sobie udziela zgody, to użytkownik aktywujący kartę zgody nie
    > udzielił.

    Jaki użytkownik? Jak ma ktoś udzielić zgody jak go nie ma. Jest sobie
    tylko jakiś tam aktywny numer i nic więcej. Kto jest posiadaczem numeru,
    bo ja nie wiem i operator też nie wie.

  • 68. Data: 2010-06-15 12:59:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 14:37:38 +0200, Piotr M napisał(a):

    > A może ta osoba chce dostawać oferty? Poważnie. A w ogóle o kim mówimy
    > bo ja nie wiem, operator tez nie wie.

    Oj stary, warunkiem kierowania informacji handlowych jest *wyrażenie*
    zgody przez adresata.

    j.w.

  • 69. Data: 2010-06-15 13:09:06
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 01:25:13 +0200, Chris
    <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    Na twoim miejscu czepiałbym się, że w smsie nie ma zdania ,,regulamin
    znajdziesz na xxx''. Bo w smsie regulaminu ani informacji o nim nie ma
    a *chyba prawnie jest wymagane że informacje o regulaminie powinienieś
    mieć*. Może warto zainteresować tym rzecznika konsumentów czy cosik
    takiego?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 70. Data: 2010-06-15 13:10:59
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 15 czerwca 2010 14:59, Olgierd pisze:

    > Oj stary, warunkiem kierowania informacji handlowych jest *wyrażenie*
    > zgody przez adresata.

    Ale tutaj nie ma adresata. O to chodzi. Osoba gdy nie zarejestruje
    numeru nie może wyrazić zgody bo nie istnieje. Jest sobie tylko jakiś
    tam aktywny numer.