  • Data: 2010-10-27 12:13:57
    Temat: Re: [Play] Jest się czego bać???
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-27 14:02, Tomaszek pisze:

    > Poniżej opisuje zdarzenia, które miałem osobiście "przyjemność" sprawdzić

    I jeszcze:

    jak wysyłasz SMSa za granicę (u mnie to była Szwecja), to SMS nie
    dochodził. Na reklamację odpowiadali, że to chwilowa usterka techniczna.

    Problem się jednak powtarzał, więc w którejś z kolejnej reklamacji
    napisali, że nie mają podpisanej umowy z tą zagraniczną siecią i smsów
    tam nie dostarczają.

    A jak chciałem zwrot opłaty za te smsy (bo opłaty oczywiście pobierali),
    to napisali, że "powinienem sprawdzić dzwoniąc na infolinię albo w
    punktach obsługi do których sieci można wysyłać smsy" i że to właściwie
    jest taka oczywista oczywistość i dlaczego ja tego nie sprawdziłem.

    Do faktu, że wcześniej kłamali, że to tylko usterka techniczna, nie
    ustosunkowali się.

    Dzieciarnia i tyle.

    --
    Liwiusz