  • 1. Data: 2010-10-27 07:15:08
    Temat: [Play] Jest się czego bać???
    Od: juhass <j...@p...fm>

    Witam serdecznie,
    kończy mi się właśnie, któraś z kolei przedłużana umowa w plusie
    (średnia rachunków około 110zł) i, jako że teraz wyjątkowo chcę telefon,
    konkretny (Omnia II), to plus nie za bardzo się spisuje i średnio są
    skłonni do negocjacji. Oferta którą przygotowali nie różni się pod
    względem ceny słuchawki od oferty ze strony www.
    Tak więc rozważam wyniesienie się z plusa- tutaj cenowo odpowiada mi
    play, boje się jednak jak jest z zasięgiem tej sieci i jej ogólną
    niezawodnością, a nikt ze znajomych nie posiada aparatu w tej sieci. Tak
    więc moje pytanie- da się w miarę wygodnie korzystać z play, także poza
    dużymi miastami? Ewentualnie inne opcje na przeniesienie abonamentu??

    Dziękuje za odpowiedzi

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 2. Data: 2010-10-27 07:26:18
    Temat: Re: [Play] Jest się czego bać???
    Od: osiek <o...@g...pl>

    juhass pisze:
> [...]
    > więc moje pytanie- da się w miarę wygodnie korzystać z play, także poza
    > dużymi miastami? Ewentualnie inne opcje na przeniesienie abonamentu??

    przeciez play korzysta z roamingu plusa wiec nie odczujesz roznicy
    przechodząc z plusa. Ewentualnie na plus jeśli będziesz przebywał tam
    gdzie plus ma kiepski zasięg a play ma własne nadajniki ;)

    inne opcje na przeniesienie abonamentu? trochę tych operatorów jest na
    rynku, Orange, Era, Polsat Cyfrowy chyba oferuje abo

  • 3. Data: 2010-10-27 07:43:59
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > przeciez play korzysta z roamingu plusa wiec nie odczujesz roznicy
    > przechodząc z plusa. Ewentualnie na plus jeśli będziesz przebywał tam
    > gdzie plus ma kiepski zasięg a play ma własne nadajniki ;)

    odczujesz- zrywanie połączeń przy zmianie sieci, jakby nie patrzeć dłuższe
    szukanie sieci (koniecznie próbuje się logować do play)
    Mi to jednak nie przeszkadza choć dużo się poruszam, widać nie jest to aż
    tak tragiczne- choć na pewno istnieje - z dwojga złego wolę oszczędzać na
    rachunkach telefonicznych (w porównaniu z erą oszczędzam średnio 250zł
    miesięcznie na 4 firmowych numerach) niż na własnych pracownikach -
    utrzymując pracowników W3

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 4. Data: 2010-10-27 08:55:15
    Od: Koczkariow <k...@g...pl>

> [...]
    > średnio 250zł miesięcznie na 4 firmowych numerach) niż na własnych
    > pracownikach - utrzymując pracowników W3

    No właśnie, wiele czytałem o tym zrywaniu rozmów, a sam rozmawiam
    czasami po 20 minut jadąc samochodem i jeszcze nigdy nie zerwało mi
    połączenia. Co do jakości to średnio raz, dwa razy na tydzień mam jakieś
    trzaski, przerywania, metaliczny dźwięk po pewnym czasie rozmowy. Pomaga
    wykręcenie numeru od nowa.

    --
    "[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mogą sobie pozwolić
    jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję

  • 5. Data: 2010-10-27 09:05:13
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Lukasz pisze:
> [...]
    > średnio 250zł miesięcznie na 4 firmowych numerach) niż na własnych
    > pracownikach - utrzymując pracowników W3

    ale jak ustawisz na sztywno wybranie sieci plus to jakie wyszukiwanie?
    Jaką odczuje zmianę korzystając z zasięgu plusa będąc klientem Plusa a
    Playa.

  • 6. Data: 2010-10-27 09:22:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-27 11:05, osiek pisze:

    > ale jak ustawisz na sztywno wybranie sieci plus to jakie wyszukiwanie?
    > Jaką odczuje zmianę korzystając z zasięgu plusa będąc klientem Plusa a
    > Playa.

    Te ustawianie na sztywno to mit. W mojej starej pracy budynek był
    taki, że z Playa nie dało się rozmawiać. Również po ustawieniu sztywno
    Plusa. Co ciekawe, simplus działał poprawnie. Wniosek: Play nie ma
    takiego samego zasięgu Plusa jak Plus.

    A samą firmę odradzam z uwagi na żenująco niski poziom obsługi
    klienta. Pokorzystałem przez kilka miesięcy i uciekłem. Po niedawnych
    zmianach nawet już nie są tani.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-10-27 09:38:10
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2010-10-27 11:22, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2010-10-27 11:05, osiek pisze:
    >
    > A samą firmę odradzam z uwagi na żenująco niski poziom obsługi klienta.
    > Pokorzystałem przez kilka miesięcy i uciekłem. Po niedawnych zmianach
    > nawet już nie są tani.

    No właśnie,
    choćby lektura ich strony napawa mnie wątpliwościami. Przeglądam w
    wolnych chwilach od rana i często zdarzają się na niej błędy, ot choćby
    błąd przy wysyłaniu zapytania przez formularz (a próbowałem z dwóch
    przeglądarek). Jak cała sieć tak ma działać to się chyba zastanowie...
    Tak z innej beczki..
    Ktoś się orientuje ile trwa oczekiwanie na ofertę indywidualną w plusie??
    W sobotę po rozmowie z BOK pani przesłała (ponoć) zapytanie o taką
    ofertę do działu programów lojalnościowych. Czekam i czekam i nic...

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 8. Data: 2010-10-27 10:31:58
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    a ja po 6 latach telefonu w PLUSIE uciekłem 3 lata temu do PLAY-a.
    ze 2 miesiące temu podsumowałem:
    - zaoszczędziłem ok. 4000 zł
    - mam połączenia 2x tańsze niż w PLUSIE
    - nie potrzebuję żadnej obsługi klienta - 2 x dzwoniłem po nowy telefon -
    reszta działa idealnie przez stronę
    - calą rodzinę przeniosłem do PLAY i teraz każdy z każdym ma kontakt
    godzinami, bez problemu....
    POLECAM
    Gr

  • 9. Data: 2010-10-27 10:46:57
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > reszta działa idealnie przez stronę
    > - calą rodzinę przeniosłem do PLAY i teraz każdy z każdym ma kontakt

    właśnie, pewnie dopóki nie będziemy potrzebować kontaktu z bok to nam to nie
    będzie przeszkadzać, a może płacimy dużo mniej i wymagamy też troszeczkę
    mniej? tak czy inaczej ja nie żałuję że przeszedłem do playa, za 5 numerów
    płacę ok 180zł brutto i nie ograniczam się w rozmowach, wcześniej za 4
    numery rachunki były powyżej 400zł.. ale ja choć się nie staram dużo dzwonię
    na stacjonarne + do współpracowników. Dla siebie mam abonament za 55zł (nie
    pamiętam ile minut, wogóle się nie ograniczam choć też nie wiszę 24h na
    słuchawce), pracownikom płacę po 15zł netto (w tym mają 150minut i darmowe
    stacjonarne i w sieci) - nie przekraczają abonamentu, ja też.

    pozdr
    Lukasz

  • 10. Data: 2010-10-27 11:30:08
    Od: DŻejKej <w...@o...pl>

    > odczujesz- zrywanie połączeń przy zmianie sieci, jakby nie patrzeć dłuższe
    > szukanie sieci (koniecznie próbuje się logować do play)

    a na cholere zmieniać sieć?
    Mam Playa od 2 lat i NIGDY mi nie zerwało (z wyjątkiem miejsc w DC gdzie
    zawsze wszystkim zrywa - np Trasa Ł). Mam sztywno nastawionego PLUSA.
    Prbowałem ustawić na PLAY i generalnie kicha.
    Rachunki spadły mi o 70% w porównaniu do ERA.

    jk