eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPlanowanie głowicy a zalecenia firmy OpelRe: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <b...@g...com>
    <o4g7lk$gim$1@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <586bcc6c$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4gkpg$sij$1@node1.news.atman.pl>
    <586bd9d0$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4gm1h$tf9$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <586ccbff$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <586cdd39$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Date: Wed, 4 Jan 2017 14:25:24 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 21
    Message-ID: <586cf7c9$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.184.35
    X-Trace: 1483536329 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15204 83.26.184.35:62478
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1439867981
    X-Received-Bytes: 2454
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596618
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Nie wspolczynnik sprezania a stopien sprezania. To nie jest jednostka
    >uzytkowa a teoretyczna.
    >Teoretycznie wzrost stopnia sprezania podniesie troche sprawnosc
    >silnika.
    >Poza tym liczba cetanowa dla olejow napedowych ma bardzo duza
    >tolerancje od 50 do 100 i jak jest wieksza od 50 to zmiana stopnia
    >sprezania o 1 w gore tylko poprawi parametry pracy silnika, zwlaszcza
    >rozruch.

    Jakos jednak producenci silnikow nie bija sie, aby dac coraz wieksza,
    a nawet jakby odwrotnie.

    Ja tam wyciagam wniosek, ze zbyt duzy stopien jest niezdrowy :-)

    No i mamy tego Opla, ktory zakazuje planowania ... ale tez latwo to
    uzasadnic tym, ze ma ochote sprzedac nowe glowice, silniki, samochody
    :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: