  • Data: 2010-01-29 10:37:06
    Temat: Re: Plamy na zdjęciach w Canonie
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:
    > ja nie wiem czego na tej grupie szukasz.?
    > nie robisz zdjec
    > nie anpisales czegokolwiek rozsadnego - przeciwenie
    > nie potrafisz sie komunikowac z drugim czlowiekiem za pomoca
    > interentu.
    >
    > czy rzeczywiscie nie potrafisz sformulowac swoich mysli w ten sposob ,
    > zeby nie probowac innych obrazac ?
    >
    > co ja ci zlego zrobilem ?
    >
    > roznica miedzy nami jest taka , ze zostalem wychowany w duchu
    > poszanowania drugiego czlowieka i staram sie uprzejmie i rzecowo
    > odpowiedziec na niektopry pytania.
    > ty z cal pewnosci nie.
> [...]

    Przypominasz mi pewną postać ze świata fotografii, dla której przez pół
    roku w każdy prawie weekend kilkanaście mniej lub bardziej znanych w
    środowisku ludzi pracowało, po czym nie dostało ani grosza. Sprawa
    ciągnie się już ponad rok, a owa postać na przemian obraża, udaje
    głupią, grozi i potulnie spuszcza uszy po sobie życząc przyjemnego dnia.
    Że też takie kreatury chodzą po świecie...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl