  • Data: 2010-01-29 10:45:19
    Temat: Re: Plamy na zdjęciach w Canonie
    Od: "Henry (k)" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    thearti <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No tym razem to dales czadu :)

    Pierwsze napisał dobrze (choć musiałby to być paproszek w ognisku
    obiektywu, przy skomplikowanych konstrukcjach może to wypaść na
    powierzchni jakiejś soczewki - czy to nie Marek pokazywał kiedyś makro
    paproszków leżących na przedniej soczewce?).

    Drugie też - trzeba spełnić tylko jeden warunek - oświetlić matrycę
    światłem punktowym (wystarczy zapalona żarówka gdzieś w kącie pokoju).
    Jak światło będzie rozproszone to oczywiście cień paproszka będzie
    trudniejszy to uchwycenia.

    Jest to niezgodne z fizyką?

    Pozdrawiam,
    Henry