  • 31. Data: 2014-02-12 07:59:12
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 11 Feb 2014 20:56:28 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > To anacron, on nie musi sie starac. Jak tylko pojawia sie w sadzie to nastaje
    > niezreczna cisza a pracownicy szepcza do siebie, ze to ten z telewizji od tych
    > fotoradarow.

    It's a plane? No, it's a superman!
    Pomijająć Twoją ironię, to tak w dużym procencie działa. Jak jesteś już
    znany to zaczynasz być traktowany inaczej i już.

    --
    Franc

  • 32. Data: 2014-02-12 10:29:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-11 22:42, Użytkownik Tomasz Stiller napisał:

    > Trzeba było nie zapierdalać. Wtedy nie było by trzeba ściemniać. A tak,
    > to tylko zwykłe krętactwo - bo można, to śrubuję ściemnić. Jak w tym
    > kraju ma być lepiej, jak na porządku dziennym jest coś takiego?

    A przeczytałeś tępy bezmózgu gdzie siedział wątkotwórca ?
    Skąd takie tępaki się biorą ? Po szkoleniu w SM, Policji czy
    GITD ?

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2014-02-12 13:25:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-12 10:29, RadoslawF pisze:

    > A przeczytałeś tępy bezmózgu gdzie siedział wątkotwórca ?
    > Skąd takie tępaki się biorą ? Po szkoleniu w SM, Policji czy
    > GITD ?
    >

    > Pozdrawiam

    Nie bardzo rozumiem. Wyzywasz człowieka od tępych bezmózgów a na koniec
    pozdrawiasz? Jakąś logikę chociaż zachowaj. Chyba, że to "pozdrawiam" na
    Cię uchronić przed dostaniem po gębie.

    --
    MN

  • 34. Data: 2014-02-12 15:20:20
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    > A przeczytałeś tępy bezmózgu gdzie siedział wątkotwórca ?

    Co ma do sprawy gdzie siedział?
    Sam przyznaje, że jechali za szybko i tylko spróbuje uniknąć kary.
    Po kiego tak pyszczysz?

  • 35. Data: 2014-02-12 15:30:16
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 12 Feb 2014 15:20:20 +0100, Dawid napisał(a):

    > Co ma do sprawy gdzie siedział?
    > Sam przyznaje, że jechali za szybko i tylko spróbuje uniknąć kary.
    > Po kiego tak pyszczysz?
    NIgdzie się do tego nie przyznał. Czytaj ze zrozumieniem.
    Napisał, że:
    - przyszły pozdrowienia z GITD
    - że wg nich prędkość +27
    - kierował kuzyn
    - chce uniknąć mandatu

    Może jechali za szybko i kombinuje, a może tylko kombinuje?

    --
    Franc

  • 36. Data: 2014-02-12 16:04:49
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-02-12 15:30, Franc pisze:

    > NIgdzie się do tego nie przyznał. Czytaj ze zrozumieniem.

    No właśnie.

    > Może jechali za szybko i kombinuje, a może tylko kombinuje?

    Nie komentuje, że mandat dostaje niesłusznie, tylko pyta jak go uniknąć.
    Czytam ze zrozumieniem i jechali za szybko.

  • 37. Data: 2014-02-12 17:10:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Co ma do sprawy gdzie siedział?
    > Sam przyznaje, że jechali za szybko i tylko spróbuje uniknąć kary.

    No i co w związku z tym?

    > Po kiego tak pyszczysz?

    Na debili rodem z ORMO tak trzeba, bo pomyślą że ich kretynizm to jakaś
    norma.

  • 38. Data: 2014-02-12 17:12:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Czytam ze zrozumieniem i jechali za szybko.

    Jak jechali 27 więcej limit, to NIE jechali za szybko.
    Powiedziałbym, że dość wolno nawet.

    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 39. Data: 2014-02-12 17:33:00
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-02-12 17:10, Cavallino pisze:

    > No i co w związku z tym?

    Gówno debilu.

  • 40. Data: 2014-02-12 18:02:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>