    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Date: Fri, 14 Feb 2014 12:15:52 +0000 (UTC)

    On Fri, 14 Feb 2014 00:00:57 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Uwielbiam wszechobecne "nie da się".
    > Prawidłowo oznakować drogi na czas "nie da sie", zaprzestać pomiarów w
    > miejscu gdzie mamy podejrzenie ze jest złe oznaczenie "nie da się".
    > Cudownie!

    A kto powiedział, że się nie da. W tym przypadku Anacron ma pretensje do
    policji, że stoi na straży prawa. Przy czym policja nie ma bezpośrednich
    kompetencji żeby to ograniczenie prędkości zmienić. Może jedynie
    wnioskować o zmiany do zarządcy drogi. Dlatego uważam, że obwinianie
    policji za egzekwowanie prawa jest po prostu nie na miejscu.

    > No naprawde - bardzo szybko. Po prostu inaczej rozumeimy słowo "szybko".

    Sprawdź jak wygląda formalnie ta procedura, to zobaczysz dlaczego nie da
    się na jutro.

    > To ze ty uwazasz, iz procedury legalizacji należy brac na zdrowy
    > rozsadek ale z drugiej strony od obywatela wymagac stosowania prawa
    > literalnie to juz wiemy...

    Nigdzie tego nie napisałem. Prosiłem tylko o wykazanie, w którym miejscu
    przez zmianę dysku twardego następuje wpływ na wynik pomiaru. Tyle i
    tylko tyle.

    Tomek