  • Data: 2014-02-14 15:29:50
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > A kto powiedział, że się nie da. W tym przypadku Anacron ma pretensje do
    > policji, że stoi na straży prawa. Przy czym policja nie ma bezpośrednich
    > kompetencji żeby to ograniczenie prędkości zmienić. Może jedynie
    > wnioskować o zmiany do zarządcy drogi. Dlatego uważam, że obwinianie
    > policji za egzekwowanie prawa jest po prostu nie na miejscu.

    A ja uwazam, ze wszystko trzeba robić mądrze.
    Jeżeli jest ograniczenie postawione na czas remontu a remontu nie ma, to
    obowiazkiem policji jest zadbac o to, zeby zniknęło.
    Bo to ograniczenie powoduje niebezpieczenstwo.
    I skoro ono tam jest a byc go nie powinno, to ono tam de facto nie
    obowiazuje!

    > Sprawdź jak wygląda formalnie ta procedura, to zobaczysz dlaczego nie da
    > się na jutro.

    Nie interesuja mnie formalne przeszkody.
    Jeżeli procedura jest zbyt długa to zamiast lamentowac, trzeba ją skrócić.
    To tez leży w gestii urzędników.
    Policja może tu wystapić w roli lobbysty.
    Wiele innych uprawnien sobie wywalczyli a takiej pierdoły nie mogą
    załatwić?

    > Nigdzie tego nie napisałem. Prosiłem tylko o wykazanie, w którym miejscu
    > przez zmianę dysku twardego następuje wpływ na wynik pomiaru. Tyle i
    > tylko tyle.

    Na razie to pisałes, ze przeciez zmiana dysku nie wpływa na działanie
    urządzenia. Założyłes. A priori.
    Strona forma Cie nie interesowała.
    Dopiero teraz zauwazyłem, ze pytasz o przepisy, ktore zreszta Tomek zaraz
    ci podał.