    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Date: Thu, 13 Feb 2014 09:15:25 +0000 (UTC)

    On Thu, 13 Feb 2014 10:00:07 +0100, anacron wrote:

    > Ale jakie odszkodowania będą :)

    No jakie? Już znasz stawki?

    > A jakie to miejsca? Te gdzie na remont postawili ograniczenie i nigdy go
    > nie zdemontowali, czy pseudo obszar zabudowany (drzewami)?

    Wskażesz mi proszę, gdzie przy jakim zapomnianym wyjeździe z budowy
    postawi stały FR? Albo w którym mało uczęszczanym lesie taki stoi?

    > Kiedy
    > pojmiesz, że ograniczenia w tym kraju często są kompletnie
    > nieuzasadnione? No tak, ale ty z tych pokornych zawsze zgodnie ze
    > znakami i zawsze potulnie płacący. No cóż i tacy muszą być.

    To walcz z tymi kompletnie nie uzasadnionymi ograniczeniami - tylko to
    jest jakby mało medialne. Ty natomiast otwierasz furtkę przeciętnemu
    kozaczkowi, który zapierdala gdzie się da bo wie lepiej. Nie rozumiesz
    jak szkodliwe jest takie postępowanie? Raz mu się uda, drugi mu się uda
    co tylko spowoduje że będzie zapierdalał jeszcze szybciej bo poczuje się
    bezkarny.

    Nie zrozum mnie źle. W pełni popieram akcję z ręcznymi miernikami
    prędkości. Skoro Policja nie potrafi ich używać - niech się nauczy,
    jeśli dopuszczono je do użytkowania z naruszeniem prawa - trzeba do
    dopuszczenie anulować. Ale Ty zaczynasz się wypowiadać w kwestiach
    absolutnych, jakoby każdy jeden pomiar prędkości był błędnie wykonany.
    Każdy. To jest duże nadużycie.

    Czasami mam też wrażenie, że zapominasz, że drogi są dla wszystkich i
    dlatego ograniczenia są ustawiane mając to na uwadze. Zarówno dla Pani
    Hani z sekretariatu która boi się jeździć szybko bo jeździ nie najnowszym
    samochodem, ale też dla Henia palacza który żukiem wiezie tonę węgla. Są
    miejsca gdzie można zapierdalać, są takie gdzie to jest mocno
    niebezpieczne.

    > Teraz pojmij, mam CB, Yanosik włączony, antyradar tez jest. Mnie nie
    > mają szansy złapać na poprawnie wykonany pomiar, bo ja wiem o nich zanim
    > mnie zobaczą. W moim przypadku każdy pomiar wskazujący na przekroczenie
    > prędkości to błąd pomiaru. Dlaczego więc mam potulnie jak chłop
    > pańszczyźniany płacić haracz, skoro w momencie kontroli nie
    > przekraczałem prędkości?

    Rozumiem, że uważasz się za świętego i prędkości nie przekraczasz?
    Podobnie ma się sprawa z parkowaniem. Tylko na igłę tam gdzie wolno.
    Chociaż przepraszam, pisałeś że ograniczenia są kompletnie nie
    uzasadnione więc pewnie przekraczasz prędkość. Tylko nauczyłeś się unikać
    kary. Zaiste należy Ci się medal. Wybacz, że Ci nie przyklasnę.

    Tomek