  • Data: 2009-02-17 23:25:36
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik zbyszek napisał:

    > Znów sie^ czepiasz, 10kpl++ to jest wynagrodzenie doste^pne w kraju
    > ale nie dla byle kogo i nie za byle co......

    Za opisany zakres kompetencji to 10k++ minus obniżenie na czas kryzysu
    to naprawdę małe pieniądze - przecież oni chcą człowieka na cztery do
    pięciu etatów (albo chcą badziewiarza żeby go pracodawcy ożenić i
    spiepszac na drzewo...). Pierwszym nie zostanę z szacunku dla swojej
    osoby (nie jestem tak tani i nie potrafię tyle a kitu nie zwykłem
    wciskać - smród potem za człowiekiem sie wlecze), drugim tym bardziej
    (powody - patrz wyżej...)

    --
    Darek