  • Data: 2009-02-15 20:23:12
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    e...@g...com napisał(a):

    > ku

    > Tak, masz racj=EA i dzi=EAki za wsparcie :)
    > Polecono mi to forum jako forum dla specjalist=F3w. Jednak widz=EA, =BFe
    > g=B3os zabiera g=B3=F3wnie paru sfrustrowanych pan=F3w po przej=B6ciach kt=
    > =F3rzy
    > chc=B1 po=B3echta=E6 swoje ego pustym, bezsk=B3adnym s=B3owotokiem.

    Sfrustrowany to Ty będziesz w poniedziałek jak się szef spyta czy ma w czym
    wybierać. Na pewno ktoś odpowiedział na Twoje ogłoszenie. Ale szału nie ma.
    Nie zauważyłeś że z Ciebie się tutaj śmieją. A dlaczego się śmieją a nie są
    poważni. Bo każdy przynajmniej raz odpowiedział na podobne ogłoszenie. Potem
    przepierdnął się z 200 kilosów żeby usłyszeć " to stanowisko o które pan pyta
    jest już obsadzone. Ale mamy jeszcze jedno. Potrzebujemy komiwojażera za 1000
    + procent od obrotu. Ale jak tylko pojawią się owe możliwości to będzie pan
    pierwszy w kolejce".