  • Data: 2009-02-15 20:51:23
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin E. Hamerla pisze:

    > Na potrzeby duskusji wyparles fakt istnienia telefonu.

    Oczywiście. Zapraszają na rozmowę a ja pytam czy zaproponują mi co
    najmniej 5kpln bo inaczej mi się nie opłaca jechać. To przecież tez
    eliminuje na wstępie.
    Bywałem dawniej na rozmowach. Egzamin z języka, pytanie o osiągnięcia,
    czytanie schematów i kodu a na końcu pytanie o oczekiwania finansowe i
    na pożegnanie obietnica, że dadzą znać. I nie wiadomo czy angioelski za
    słabo czy kwota przestrzelona o 1 czy 2kpln.

    > To akurat prawda jest.

    No to jeszcze raz zobacz na wymagania. Nie wygląda żeby chodziło o
    budowę maszyn.

    MD